Ron Weasley - Rupert Grint
Forum > Harry Potter > Ron Weasley - Rupert Grint
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mellanrum
Elev |
Jag tycker Rupert är en jättebra skådis. Jag menar, i tvåan han är en klass för sig. I bilen, illvrålet, schacket, helt amazing!
7 sep, 2011 21:09 |
|
fdanielsson
Elev |
Jag gillar verkligen Rupert, han lever verkligen in i sin roll!
7 sep, 2011 21:12 |
|
Nintendo64
Elev |
Rupert är perfekt som Ron.
kan verkligen inte tänka mig någon annan att spela Ron. One of a kind! och alla som har sett han IRL vet att Rupert är gudomligt mumsig! :$ Ron är väldig speciell, han ger oss alla skratten, ansiktsuttrycken och alla hans oförglömliga ord. Ron är bäst, våran kung! ♥
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
7 sep, 2011 23:39 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Rupert är den bästa av alla tre i trion. Han är den bästa skådespelaren och den av dom som förstår sig på rollen bäst och han gjör sig värkligen värdig rollen.
8 sep, 2011 13:18 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av mellanrum: Jag tycker Rupert är en jättebra skådis. Jag menar, i tvåan han är en klass för sig. I bilen, illvrålet, schacket, helt amazing! håller med!! han var mycket bättre än Emma och Dan i 1an och 2an! Han kom fortast in i karaktären ![]() ![]()
8 sep, 2011 15:31 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Rupert är en helt fantastisk skådelspelare! Han är verkligen BÄST som Ron! ♥
Har hans autograf stående i mitt rum också Men jag blir avis när jag läser: Skrivet av childhoodlight: !Kommer aldrig glömma när han stod framför mig och log världens största leende. ♥ ![]() http://i56.tinypic.com/w8vv41.jpg Här står han framför mig, och han håller i Elderwands hand samtidigt. ♥
8 sep, 2011 15:41 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
8 sep, 2011 15:48 |
|
Dramione99
Elev |
Jag gillar inte Ron. Men Rupert verkar trevlig, och han gör grymmt bra ifrån sig i filmerna!
8 sep, 2011 18:47 |
|
Saqura
Elev |
Rupert Grint är en sådan otroligt bra skådespelare. Han är Ron. Det bara är så. Born to be Ron, liksom.
Harry Potters död.
8 sep, 2011 18:52 |
|
Borttagen
|
Saken är den att ingen av skådepslarna ser inte ut som man tänkte dom eller som dom är berskriva och det kan man störa sig på väldigt mycket. Men med Ron spelar det ingen roll, för Rupert gör rollen så grym så han är bara Ron och så är det bara!
10 sep, 2011 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen