Harry Potter - Daniel Radcliffe
Forum > Harry Potter > Harry Potter - Daniel Radcliffe
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Men herregud, annawpotter har ju inte gjort något fel.
8 sep, 2011 16:59 |
|
accioron
Elev |
^ Det är ingen fara, men det är en regel på Mugglarportalen att man inte ska skapa trådar om flera karaktärer! Ta det lugnt, hörni.
8 sep, 2011 17:01 |
|
expelliarmus
Elev |
Förstår inte vad alla hetsar upp sig över. Jag skrev bara att jag hade läst på regelsidan att man inte ska ska trådar om enskilda karaktärer. Sa jag att hon hade gjort fel? Sa jag överhuvudtaget någonting elakt om någon? Nej.
8 sep, 2011 17:02 |
|
Maharajah
Elev |
Vilken stor grej det verkar ha blivit det här.
Jag skulle väldigt gärna diskutera trion och då spelar det iaf ingen roll om hon eller någon annan har gjort de 3 trådarna! Tycker vi kan övergå till att diskutera själva ämnet nu iaf. Jag tycker att Dan var väldigt bra när han var liten (för att vara liten så att säga), sedan har det gått i vågor tycker jag. Vissa saker är han jätte bra på att spela, vissa mindre 8 sep, 2011 17:12 |
|
childhoodlight
Elev |
Jag tror (tycker inte) att det gör så mycket att annawpotter har skapat trådar om huvudkaraktärerna, för hon har inte ens brutit mot några regler.Själv känner jag att sådana här trådar behövs, och det står inte i reglerna att man inte får skapa trådar om karaktärer, det står helt enkelt att man inte får skapa många trådar om karaktärer under samma kväll för att gå upp i rank. Här tycker jag att det syns väldigt uppenbart att annawpotter inte har haft detta i åtanke, utan att hon skapade trådarna för att hon ville diskutera om dem. Det finns till exempel trådar om Severus och Dumbledore - dessa bryter inte mot reglerna, och då betyder det att annawpotters trådar inte heller gör det. : )
annawpotter - ta det lite lugnt. Ingen har anklagat dig för något, jag vet att medlemmarna som påpekade detta inte menade någonting illa med det du skrev (och jag vet detta då jag känner dem) - försök att kunna hantera kritik, att någon person påpekar ett fel du har gjort (vilket du i nuläget inte har) betyder det inte att denne har någonting emot dig eller vill göra dig ledsen. Låt oss fortsätta diskutera vidare!
8 sep, 2011 17:35 |
|
Borttagen
|
håller me childhoodlight!!! Låt annawpotter vara!
8 sep, 2011 17:40 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Fast de har ju inte heller gjort något fel genom att påpeka vad de trodde var ett misstag? De sa ju det inte på något kränkande och elakt sätt, så de får ju för all del yttra sig om det om de vill? :>
8 sep, 2011 17:41 |
|
Dramione99
Elev |
Jag tycker Daniel Radcliffe är en sperskådis!
8 sep, 2011 18:41 |
|
adliitam
Elev |
Jag tycker att Dan är en bra skådespelare , men jag tycker att han är sämre än Emma Watson och Rupert Grint !
![]() ![]()
8 sep, 2011 19:26 |
|
Saqura
Elev |
Chilla, annawpotter har bara skapat tre trådar och det är ju ganska uppenbart att det inte var för att gå upp i rank.
Dessutom är det enligt mig enklare att ha det så här, istället för att alla skulle börja diskutera tre olika karaktärer i en tråd. Det skulle bli rörigt. Om det dock skulle vara ännu fler trådar skulle det kännas sjukt onödigt. On topic: Jadu... Jag vet inte vad jag tycker om Danny. Den bilden är inte klar för mig ännu. :3
Harry Potters död.
8 sep, 2011 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen