Never gonna give you up!
Forum > Off Topic > Never gonna give you up!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^Absolut. Han ser ut som en kille som skulle klara de höga tonerna C: Jaja, självfallet. c: 7 sep, 2011 14:18 |
|
Borttagen
|
Yepp.
I hope you see this pandan!:3 7 sep, 2011 14:22 |
|
kinshaw
Elev |
7 sep, 2011 14:27 |
|
Borttagen
|
Oh god. ;_;
Kan inte sjunga, men kan kanske göra det, någon gång. Men då får någon fan ge mig ett bra skäl. xD 8D 7 sep, 2011 16:48 |
|
Enchanted
Elev |
^
Ett gott skratt förlänger livet 7 sep, 2011 16:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Du kommer bota cancer och aids C:Oh god. ;_; Kan inte sjunga, men kan kanske göra det, någon gång. Men då får någon fan ge mig ett bra skäl. xD 8D 7 sep, 2011 16:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Du kommer bota cancer och aids C: Oh god. ;_; Kan inte sjunga, men kan kanske göra det, någon gång. Men då får någon fan ge mig ett bra skäl. xD 8D Och skapa öroncancer. x) Enchanted: Vadå det är ju bara ni som kommer skratta, mitt liv landar fortfarande oförlängt OCH en pinsamhet extra. 7 sep, 2011 16:51 |
|
Borttagen
|
^You're going to look back at this and laugh C:
7 sep, 2011 16:53 |
|
Borttagen
|
HAHAHA, åh, verkligen något som hade varit otroligt kul att se!
7 sep, 2011 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^You're going to look back at this and laugh C: Nono, I'm going to look back at this and tear my eyes out. xD Skrivet av Borttagen: HAHAHA, åh, verkligen något som hade varit otroligt kul att se! Sschh! 7 sep, 2011 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen