Magi finns på riktigt
Forum > Fanfiction > Magi finns på riktigt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fjortis
Elev |
du borde ändra '' morfars mor'' till morfars far eftersom det sedan stor 'han''
Trombones do it louder 4 sep, 2011 16:32 |
|
Knizzlare
Elev |
4 sep, 2011 16:36 |
|
LunaLovegood1
Elev |
OKI, NU KOMMER NÄSTA!!!!!!!
KAPITEL 3 Adam var jätteglad över att ha köpt sin trollstav. Resten av sakerna hade han redan köpt, förutom ett djur. Han tittade längtansfullt in mot ugglorna, och såg en helt underbart vacker uggla. Den var svart, med endast lite vita fjädrar uppe på huvudet. Adam kände att den måste han bara ha. Så, han gick helt enkelt in och köpte den. Hon trivdes hos Adam, det märktes, och hon döptes till Chanel (lite konstigt namn på en uggla va?!?!). Den enda affären som Adam aldrig hade varit inne i var Weasleys Vassa Varor, och både han och Alex tjatade om att få gå in dit. Efter en lång stunds tjat fick de tillåtelse. De gick med stora ögon in i butiken, det var otroligt... färggrannt! Oj vad mycket saker det finns, var det enda Adam ens kunde tänka på. Efter ett väldigt långt tag, minst en timma, kom pojkarna ut, med varsin proppfull påse och ganska mycket mindre galleoner, siklar och knutingar än innan. De var ändå väldigt glada över alla sina nya saker, och kunde inte säga någonting annat än: kan vi åka tillbaka hit imorgon mamma, snällasnällasnällasnälla? - Men Adam och Alexander, inte kan ni komma hit varje dag heller, suckade Alex mamma medlidsamt. Lite senare var det dags att åka hem, Adam blev avsläppt hemma hos sig när de var på väg hem. I två hela timmar satt ADam och beundrade sina nyinköpta saker. Men direkt när han tittade ut så såg han Miranda som gick i hans mugglarskola. Han och Miranda hade varit bästa kompisar, men nu när han såg henne tändes en helt annan känsla än vänskap när han tittade på henne...
5 sep, 2011 16:05 |
|
Fjortis
Elev |
bra
Trombones do it louder 5 sep, 2011 16:24 |
|
Borttagen
|
Jättebra! (Väldigt mycket WOW!)
5 sep, 2011 16:36 |
|
Fjortis
Elev |
Skriver du?
Trombones do it louder 15 sep, 2011 19:46 |
|
LunaLovegood1
Elev |
23 sep, 2011 15:29 |
|
Borttagen
|
Jag! Du är helt awesome på att skriva, Emma!
23 sep, 2011 15:40 |
|
Fjortis
Elev |
Ja
Trombones do it louder 23 sep, 2011 22:04 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Tack alla som gillar den. Jag är ledsen att det dröjer så länge, och jag var nästan alldeles klar med kapitlet, när jag råkade klicka på Fanfictionknappen och allt raderades. Just nu kan jag faktiskt inte skriva mer, min lillebror tjatar att det är hans tur att ha datorn, men jag skriver igen så fort jag får tid. Tack igen alla underbara läsare! ♥
25 sep, 2011 13:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen