1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: jag kan inte ens låtsas att jag åker till hogwarts, jag cyklar till skolan....... fml Låtsas att det är en flygande cykel och att du var tvungen att transportera dig till Hogwarts via den istället för via tåget på grund av att en husalf stängt portalen till perrongen. Heh. 31 aug, 2011 23:17 |
|
Danzi
Elev |
31 aug, 2011 23:19 |
|
itsleviosa
Elev |
1 sep, 2011 06:54 |
|
Danzi
Elev |
Mot Hogwarts idag då! Jag börjar mitt sjunde och sista år. Känns lite tråkigt att det är sista.. men ska ta och njuta riktigt ordentligt av detta år!
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
1 sep, 2011 07:01 |
|
jan
Elev |
åh det skulle ha varit härligt suck
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
1 sep, 2011 07:07 |
|
parkinson123
Elev |
1 sep, 2011 07:10 |
|
Danzi
Elev |
1 sep, 2011 07:13 |
|
parkinson123
Elev |
1 sep, 2011 07:15 |
|
jan
Elev |
ah tja kommer mot mitt tredje år da
Ses mugglis Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
1 sep, 2011 07:19 |
|
Danzi
Elev |
1 sep, 2011 07:25 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen