Harry Potter-saker som egentligen inte är Harry Potter-saker! (+lite till)
Forum > Off Topic > Harry Potter-saker som egentligen inte är Harry Potter-saker! (+lite till)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chriszy
Elev |
Cinnamonagouti: 168 kr
I solemnly swear that I am up to no good. 31 aug, 2011 21:46 |
|
Maharajah
Elev |
Alltså alla sådana grejer är relativt klart medvetet relaterat till HP.
Köpte själv en stickad tröja från Bikbok i Grått/Grönt. Fanns även i andra färger och så, samt så är det vääldigt mycket smycken i vääldigt många affärer som tyder på det också. Nu vet man ju inte om det är medvetet, men om - så är det ju verkligen roligt! 31 aug, 2011 21:52 |
|
Chriszy
Elev |
^
spelar roll om det är medvetet eller inte, det är lika awesome ändå! I solemnly swear that I am up to no good. 31 aug, 2011 22:04 |
|
Danzi
Elev |
Måste bara få veta.. är smyckena från JC verkligen HP relaterade, eller liknar de bara HP relaterade saker? Förstår du vad jag menar?
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
31 aug, 2011 22:05 |
|
Chriszy
Elev |
Danzi Det liknar bara
silverhind-örhängena var ungefär "OMG S-I-L-V-E-R-H-I-N-D-E-N"!!!!!! hehe :p I solemnly swear that I am up to no good. 31 aug, 2011 22:13 |
|
Somnium
Elev |
31 aug, 2011 22:15 |
|
Borttagen
|
Oohh, jag såg också att dom hade en massa fint på JC och blev sugen på att köpa hind-örhängena men aja, får göra det nästa gång :o Kul att dom har så mycket "HP-relaterat"
31 aug, 2011 22:15 |
|
Chriszy
Elev |
tomi Visst!
haha. funderar på att köpa "golden snitch"-örhängena och sen kolla efter några örhängen/ringar/halsband som liknar de andra quidditchbollarna I solemnly swear that I am up to no good. 31 aug, 2011 22:18 |
|
tomtesnodd
Elev |
JC satsar verkligen på HP
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 31 aug, 2011 22:56 |
|
Danzi
Elev |
Häromdagen köpte jag ett ''Hedwig'' halsband på Åhlens och uggleörhängen. Kopplade det direkt med Harry Potter, sen brukar jag även kallas för ugglan och dessutom älskar jag ugglor!
Hedwig halsbandet.. (som har blivit lite rostigt efter att jag råkade duscha med det..suck.. X) ![]() Större: http://i51.tinypic.com/30t6n1x.jpg Uggleörhängerna.. ![]() Större: http://i56.tinypic.com/30v13z9.jpg ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
1 sep, 2011 13:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen