I can´t forget...
Forum > Fanfiction > I can´t forget...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
Meeer !! Den är jätte bra !! Du skriver med fantastisk inlevelse !! ♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 30 aug, 2011 08:16 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Tack!
Det kommer mer i eftermiddag, antagligen efter skolan;D 23 september <3 30 aug, 2011 09:23 |
|
Bombarda
Elev |
Den jätte bra !
meer ! bevakar Kärlek till alla! 30 aug, 2011 11:57 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Åhh tack! Vad glad ja blir
_______________________________________________ Kapitel 3 Jag fnissade till lite medans jag tittade på när Draco räkte ut tungan, tryckte ihop kinderna och hållde på. Hermione ---> Ginny Hahhaha! Jag garvar ihjäl mig ju! Tänk att han grimarserar...FORTFARANDE! Om han bara viste hur löjlig han ser ut! Ginny som satt mitt emot mig tog upp mobilen och svarade: Ginny ---> Hermione Hahhah aa! Håller med! Jag orkar inte mer. Kan inte andas!!! Jag säger åt honom att sluta.... Ginny stoppade tillbaka mobilen i fickan och harklade sig. "Draco...*fniss fniss*...märker du ens hur lustig du ser ut?! Du är ju inte taskig mot Harry om du håller på med massa grimarser hela tiden. Förstår du inte det själv?!" Alla vände blicken mot Draco som såg mycket skenerad ut. Hans kinder var helt röda. Han tvekade en stund, och stod kvar. Sedan bestämmde han sig för att gå tillbaka till sin kupé och lämna oss. "Hahhaha! Det där var det värsta, mest pinsammaste jag sett!" Skrattade Ron, medans vi andra helt höll med. Efter ett tag kom kvinnan med godisvagnen och frågade vad vi ville ha. "Jag är inte så jättesugen på godis så jag tar nog bara chokladgrodor!" sa Ginny och betalade sedan. "Jag med!" sa jag och betalade jag med. Ron och Harry tog allt vårt godis, och blev helt spyfärdiga när vi kom fram till Hogwarts. Alla klev glatt av vagnen och gick in till deras sovsalar. Man fick ett rus genom hela kroppen när man klev in där. Alla beskymmer bara helt plötsligt försvann. Jag slängde mig ner på min säng och njöt. "Ennu ett underbart år på Hogwarts!" log jag och Ginny nickade till svar. Jag slöt ögonen men blev snabbt avbryten av ett "BIP!". Min mobil vibrerade i fickan och jag tog upp den. O_Dragon_675458 ---> Hermione Möt mig vid fängelsehålarna om exakt 10 minuter. Jag tittade upp från min mobil och tittade rädd men endå lite nyfiken ut på Ginny. Hon tittade undrande tillbaka på mig och jag visade henne mitt sms.... 23 september <3 30 aug, 2011 16:18
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-30 kl. 18:27
|
|
vevve_puff
Elev |
vad bra jag tycker om den!!!
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 30 aug, 2011 16:25 |
|
jullanbrullan19
Elev |
23 september <3 30 aug, 2011 16:29 |
|
Bombarda
Elev |
Kan inte beskriva hur bra och rolig denna ffen är,, sitter och skrattar riktigt mycket!
Meer♥ Kärlek till alla! 30 aug, 2011 18:01 |
|
Borttagen
|
Den är jätte bra Jullan, undrar vem denne mystiska smsare kan vara... ;P
30 aug, 2011 18:14 |
|
jullanbrullan19
Elev |
ÅHhhhhhh! Ni kan inte fatta hur glad jag blir!!!!!!!
Kommer mer lite senare ikväll! 23 september <3 30 aug, 2011 18:25 |
|
Borttagen
|
okej, ungefär när tror du??? jag får inte va uppe för sent men vill ändå hinna läsa lixom... ;P;P
30 aug, 2011 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen