Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Proud to be tall!!

Forum > Off Topic > Proud to be tall!!

1 2 3 4
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


177,6cm för att vara exakt så jag antar att det klassar mig som lång

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

29 aug, 2011 18:44

Enchanted
Elev

Avatar


Jag är 170 cm lång och går i åttan, räknas det som lång? Jag känner mig som det iaf

29 aug, 2011 18:45

Victoire
Elev

Avatar


165 cm sist jag kolla; 12 år...
Fast nu i min nya klass är jag inte den enda i den längden.

Fred Weasley: "Oh get out of the way, Percy. Harry's in a hurry." George Weasley: "Yeah, he's off to the Chamber of Secrets for a cup of tea with his fanged servant." Fred's still in my heart! <3

29 aug, 2011 18:48

Ginnyy
Elev

Avatar


jag ser mig som lång. Har alltid varit längst i klassen, hela livet. Fram tills jag började sjuan. Där fanns en kille som var lika lång som mig, vilket alla från min gamla klass tyckte var en skitstor grej. Liksom om man var lika lång som mig så var man en jätte! ...

Sen växte alla ikapp mig... killen är idag mer än ett huvud längre än mig och jag ses absolut inte längre som enormt lång. Men jag och mina 175 cm är stolta! hihi

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

29 aug, 2011 18:53

Borttagen

Avatar


Jag är lång. För lång för min längd. Jag är 189 cm lång, och är bara 12 år. Fast jag kan säga att jag inte växer så mycket så mycket.

29 aug, 2011 18:56

leumas vän
Elev

Avatar


190, Hah! Jag är längre än pandan >:-D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

29 aug, 2011 19:57

Borttagen

Avatar


Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker i alla fall att jag är lång. Jag är den längsta i klassen och är bara 2 cm mindre än min pappa var när han var i min ålder.
Jag är 150 cm lång.

29 aug, 2011 19:59

scarhead
Lärare

Avatar


Jag är medel för min ålder, vart ska jag då vara? o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

29 aug, 2011 20:16

evut
Elev

Avatar


Jag är typ 168 UTAN klackskor, men med klackskor känner jag mig helt mobbad.............

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1196.photobucket.com%2Falbums%2Faa411%2Ftudorrose4456%2Fcelebrateharrypotternm.gif http://acciophoenixwand.tumblr.com http://weheartit.com/evutosv WildHawthorn67 @ Pottermore evamatildaa @ instagram http://insta.devote.se

29 aug, 2011 20:21

Bugglan
Elev

Avatar


Jag är rätt så lång jämfört med andra i min ålder, 170 cm.

29 aug, 2011 21:10

1 2 3 4

Forum > Off Topic > Proud to be tall!!

Du får inte svara på den här tråden.