Proud to be short :)
Forum > Off Topic > Proud to be short :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är väldigt inne i fotografering och i modellering, jag brukade stå modell för min kusin som studerar mode och design och jag är så jävla trött på folk som säger att korta människor inte kan bli modeller, men guess what bitches!
Kate Moss - Kort och en av dom mäktigaste supermodellen i vår tid ♥ ^ Idol ♥ Och Eva Pigford ♥ 29 aug, 2011 18:23 |
|
Borttagen
|
Måste bara säga; att mobba någon för ens längd är så himla patetiskt. Att mobba över huvud taget är fel och patetiskt, men ja.
29 aug, 2011 18:23 |
|
Youknoowme
Elev |
29 aug, 2011 18:24 |
|
childhoodlight
Elev |
155 cm lång är jag
Youknoowme Fast när man växer upp senare har inte åldern någonting med längden att göra.
29 aug, 2011 18:25 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Youknoowme Fast när man växer upp senare har inte åldern någonting med längden att göra. This. För när man börjar bli äldre än 12 så brukar dom flesta växa olika snabbt, så det är svårt att jämföra då. När man är liten är det dock lättare.
29 aug, 2011 18:27 |
|
Youknoowme
Elev |
childhoodlight:Hahhaha aa det är sant. :3
trevor: Jag kan inte kalla att jag blir mobbad men det är lite orättvist att alla i min klass är långa och därför är mitt nya smeknamn "lilleman" xD ![]()
29 aug, 2011 18:27
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-29 kl. 18:28
|
|
Borttagen
|
^ Jag slutade växa när jag var 11-12. :c Då tyckte alla att jag var låååååång som faaaaan
29 aug, 2011 18:28 |
|
Youknoowme
Elev |
29 aug, 2011 18:29 |
|
adliitam
Elev |
29 aug, 2011 18:29 |
|
Youknoowme
Elev |
29 aug, 2011 18:33 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen