Jag klippte av mig håret.
Forum > Off Topic > Jag klippte av mig håret.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MattiasD
Elev |
↑ Håller med, ser ingen skillnad från förr och nu.
19 jul, 2010 22:08 |
|
eriiicaaah
Elev |
jag har nyss också klippt mig,men det är bara att vänta tills det växer ut
Stolt Slytherin :) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 21 jul, 2010 10:59 |
|
Cyachi
Elev |
Så!
Nu har jag följt ditt exempel. Mitt hår är också avklippt. 21 jul, 2010 20:22 |
|
XxkoizumixX
Elev |
Du har jättemycke hår kvar ju!!
jag klippte ganska kort förra året och nu e de axel långt.. (typ) jag har växt ut det typ 1 och du har längre än mig ^.^ 私は死んで内部の午前 29 jul, 2010 22:46 |
|
XxkoizumixX
Elev |
Skrivet av XxkoizumixX: hehe glömde skriva år..Du har jättemycke hår kvar ju!! jag klippte ganska kort förra året och nu e de axel långt.. (typ) jag har växt ut det typ 1 och du har längre än mig ^.^ ..1 år 私は死んで内部の午前 29 jul, 2010 22:47 |
|
Borttagen
|
Äsch, det är ju superfint! Och det växer ut. Jag vet att det inte hjälper nu, men det kommer göra det. =) (min frisör kapade nästan en dm på mig mot min vilja och det känns sur för studen men det går över på ett par dar =) )
29 jul, 2010 22:50 |
|
tyri
Elev |
alla säger att det blev jätte fint, och det blev det ju också, men jag hadde hår ner till midjan, nu för några veckor sedan klipte jag av det, jag ångrar mig jätte mycket, men jag tänker att det växer ut igen
23 sep, 2011 18:17 |
|
Ladusvalan
Elev |
Modigt!
23 sep, 2011 18:28 |
|
Borttagen
|
Ta inte upp gamla trådar!
23 sep, 2011 19:32 |
|
ikka
Elev |
När du skrev sådär trodde jag det skulle vara mycket kortare ;o Men snyggt!
Edit: Såg att tråden var gammal. Låser den, tror inte Li's hår behöver diskuteras så mycket längre. ^^ ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
23 sep, 2011 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen