Vad gör du omedvetet?
Forum > Off Topic > Vad gör du omedvetet?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ibland säger jag "typ" hur mycket som helst, och om jag hör en ton så bara MÅSTE jag sjunga tersen. (ursäkta tilldom som inte snackar musikspråk xD)
27 aug, 2011 13:36 |
|
luckyBella
Elev |
Jag tuggar alltid på tungan när jag typ sitter och funderar, omedvetet. Jag gör det inte heller diskret, brukar se ut som jag har tuggumi i munnen och lärarna brukar be mig att slänga det. Jag har ju liksom ingen så de har slutat säga till mig, men när jag har det så vet jag hur jag ska göra för att få dem att inte tro det utan att jag tuggar på tungan. Har aldrig blivigt upptäck med tuggumi tack vare det
27 aug, 2011 13:37 |
|
Borttagen
|
Jag suckar ofta omedvetet.. det händer att det gör folk förvirrade
27 aug, 2011 13:47 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag sitter och trummar på mina ben rätt så ofta. jag brukar också bita på min underläpp Jag med! Och så biter jag bort massa skinn i munnen när jag är nervös eller rastlös, slickar mig för jämnan om läpparna och gör skumma ljud (speciellt när jag har tråkigt eller koncentrerar mig). 27 aug, 2011 13:48 |
|
Hannanas
Elev |
Skrivet av luckyBella: Jag tuggar alltid på tungan när jag typ sitter och funderar, omedvetet. Haha, ser framför mig en ko som idisslar! Men ändå en fruktansvärt bra vana att ha om man till slut inte blir tillsagd och istället kan tugga tuggummi... Gav mig en idé hur jag ska börja den nya skolan... Men inte ska väl tant behöva ta hand om tråden alldeles själv... 27 aug, 2011 13:48 |
|
Borttagen
|
Pillar och fixar med min lugg, leker med mitt halsband och skjuter upp och ner mobilen (alltså, har en slide).
27 aug, 2011 14:58 |
|
adliitam
Elev |
27 aug, 2011 15:06 |
|
Borttagen
|
Eller så har andra påpekat det! 27 aug, 2011 15:10 |
|
Borttagen
|
Slår mig själv eller börja sjunga Ave Maria ;o
27 aug, 2011 15:10 |
|
adliitam
Elev |
27 aug, 2011 15:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen