Vad har du för mobil?
Forum > Off Topic > Vad har du för mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
Xperia x10 min pro (pro=tangentbord)
Slytherin Pride 26 aug, 2011 15:36 |
|
mellanrum
Elev |
26 aug, 2011 15:39 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Elley: Sony Ericsson W595, knappt att den håller ihop ♥ ^ har tappat min i golvet ungefär 500 gånger nu :I Tappar den nästan varje dag. Kärlek till skitmobiler ♥
http://nouw.com/ellenfelixson/
26 aug, 2011 15:43 |
|
childhoodlight
Elev |
Har ingen at the moment, men pappa ska fixa min gamla Sony Ericsson W595. Ska få en iPhone lite senare dock :>
26 aug, 2011 16:09 |
|
GinnyOlivia
Elev |
26 aug, 2011 16:24 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Har ingen at the moment, men pappa ska fixa min gamla Sony Ericsson W595. Ska få en iPhone lite senare dock :> Ja, om någon ändå kunde fixa så min W595 inte stängde av sig själv >.<
http://nouw.com/ellenfelixson/
26 aug, 2011 16:25 |
|
Fang
Elev |
Jag tror den heter Sony Ericson K550i
26 aug, 2011 16:26 |
|
Lilli
Elev |
Jag har HTC Wildfire, är mycket nöjd. xD
"Don't worry, you just as sane as I am." - Luna Lovegood 26 aug, 2011 16:35 |
|
Borttagen
|
Nokia C6, love it
![]() 26 aug, 2011 16:36 |
|
Borttagen
|
iPhone 3G. :3
Klart man har en HP app. 26 aug, 2011 16:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen