Harry Potter älsknde dyslexiker
Forum > Harry Potter > Harry Potter älsknde dyslexiker
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Severus10
Elev |
Jag har inte dyslexi.
Men jag lyssnar ändå hellre på ljudböcker än att läsa böcker. 9 dec, 2011 07:58 |
|
Borttagen
|
okej
9 dec, 2011 07:59 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Severus10: Jag har inte dyslexi. Men jag lyssnar ändå hellre på ljudböcker än att läsa böcker. Man kan ju ha läs och skriv svårigheter också Eller så gillar man bara att lyssna mer än att läsa XD 9 dec, 2011 07:59 |
|
Severus10
Elev |
Jag har har inget av det så dyslexi har jag inte
9 dec, 2011 08:02 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
11 dec, 2011 18:32 |
|
LoonyMe
Elev |
Måste bara berätta detta när ni pratar om dyslexi...
En kille i min gamla klass berättade i sexan att han hade fått diagnos på att han hade dyslexi. Alla tycker ju såklart synd om honom men han var jätteglad och så sa han: "Och när jag börjar sjuan, DÅ FÅR JAG EN EGEN DATOR! FATTA VAD NAJS! Gud vad alla skrattade...♥
11 dec, 2011 18:38 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Måste bara berätta detta när ni pratar om dyslexi... En kille i min gamla klass berättade i sexan att han hade fått diagnos på att han hade dyslexi. Alla tycker ju såklart synd om honom men han var jätteglad och så sa han: "Och när jag börjar sjuan, DÅ FÅR JAG EN EGEN DATOR! FATTA VAD NAJS! Gud vad alla skrattade...♥ Haha, ja det finns ju både nackdelar och fördelar 11 dec, 2011 18:42 |
|
themarauder
Lärare |
Tips är att lyssna och läsa boken samtidigt!!
=) - just like themarauder 11 dec, 2011 18:44 |
|
Borttagen
|
det är skit bra grejer kan jag säga
11 dec, 2011 18:54 |
|
GodricH
Elev |
har haft diagnosen "dyslexi" hela grundskolan och nu halva gymnasium tiden, visst det finns nackdelar med att vara "dysse" som jag själv säger
11 dec, 2011 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen