F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Adina
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Salem: Vad står FISA FÖR? eheh Föreningen för ideelt stöd åt alferna tror jag. Ja, vi tänkte så. Vi försökte komma på vad det finns för klubbar/föreningar i HP, och det var det enda vi kom på. Kanske vi kan hitta på ett akronym som FISA kan stå för, fast just nu är det Föreningen för ideelt stöd åt alferna, som i böckerna. Vi satt och lekte med "Föreningen i Skåne..." men det gick liksom inte... Någon som kan komma på något som A kan stå för? Skrivet av lillamymin: Det skulle jag kunna fixa. Om det är okej med alla? fisa-skane.webs.com låter som ett bra namn. Om ingen invänder fixar jag det nu på en gång? Edit: Vi kan ha gemensamt lösen och email så alla kan logga in och ändra. Jag fixar och sedan skickar jag till alla i ett pm. Låter bra! :) 16 aug, 2011 21:04 |
|
Stranger
Elev |
Gör så. Det verkar riktigt awesome! :3
16 aug, 2011 21:07 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Föreningen i Skåne = awesome 8D
Föreningen för intelligenta skåningar = awesome Föreningen för <insert bra ord på i här> Skånearbete. Hm. e__e A:et är svårt. Kommer bara på awesome haha. <//3
16 aug, 2011 21:12 |
|
Ginnyy
Elev |
16 aug, 2011 21:13 |
|
Adina
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Föreningen i Skåne = awesome 8D Föreningen för intelligenta skåningar = awesome Föreningen för <insert bra ord på i här> Skånearbete. Hm. e__e A:et är svårt. Kommer bara på awesome haha. <//3 Tycker det sista var bäst, att sätta "awesome" på slutet blev lite... för mycket. Föreningen för I_____ SkåneArbete... Nu kommer jag inte kunna sova inatt. Jag kommer bara sitta med en ordbok och gå igenom alla ord som börjar på I. Tack så jättemycket. :) 16 aug, 2011 21:15 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Alltsååå jag kommer inte på adjektiv på i förutom typ illegal och irrelevant.
Föreningen för illegalt Skånearbete, hur bra liksom? D8 EDIT: Föreningen för imponerande Skånearbete... c:
16 aug, 2011 21:16 |
|
Supermegafoxyawesomehot
Elev |
Skrivet av lillamymin: Det skulle jag kunna fixa. Om det är okej med alla? fisa-skane.webs.com låter som ett bra namn. Om ingen invänder fixar jag det nu på en gång? Edit: Vi kan ha gemensamt lösen och email så alla kan logga in och ändra. Jag fixar och sedan skickar jag till alla i ett pm. Låter awesome! 'sup 16 aug, 2011 21:20 |
|
Stranger
Elev |
Föreningen för imponerande skånearbetare
16 aug, 2011 21:20 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Fast det går ju inte.
Då heter vi Föreningen för imponerande skånearbete Skåne. Och det är ju rätt så fail. ;_;
16 aug, 2011 21:22 |
|
Borttagen
|
Pet pet
16 aug, 2011 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen