Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 ... 340 341 342
Användare Inlägg
Adina
Elev

Avatar


Skrivet av leumas vän:
Skrivet av Salem:
Vad står FISA FÖR? eheh


Föreningen för ideelt stöd åt alferna tror jag.


Ja, vi tänkte så. Vi försökte komma på vad det finns för klubbar/föreningar i HP, och det var det enda vi kom på.
Kanske vi kan hitta på ett akronym som FISA kan stå för, fast just nu är det Föreningen för ideelt stöd åt alferna, som i böckerna.
Vi satt och lekte med "Föreningen i Skåne..." men det gick liksom inte...
Någon som kan komma på något som A kan stå för?

Skrivet av lillamymin:
Det skulle jag kunna fixa. Om det är okej med alla? fisa-skane.webs.com låter som ett bra namn. Om ingen invänder fixar jag det nu på en gång?

Edit: Vi kan ha gemensamt lösen och email så alla kan logga in och ändra. Jag fixar och sedan skickar jag till alla i ett pm.


Låter bra!

:)

16 aug, 2011 21:04

Stranger
Elev

Avatar


Gör så. Det verkar riktigt awesome! :3

16 aug, 2011 21:07

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Föreningen i Skåne = awesome 8D
Föreningen för intelligenta skåningar = awesome
Föreningen för <insert bra ord på i här> Skånearbete.

Hm. e__e
A:et är svårt. Kommer bara på awesome haha. <//3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

16 aug, 2011 21:12

Ginnyy
Elev

Avatar


Men hej, varför bor jag inte i Skåne för?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

16 aug, 2011 21:13

Adina
Elev

Avatar


Skrivet av Wingardium Leviosa:
Föreningen i Skåne = awesome 8D
Föreningen för intelligenta skåningar = awesome
Föreningen för <insert bra ord på i här> Skånearbete.

Hm. e__e
A:et är svårt. Kommer bara på awesome haha. <//3


Tycker det sista var bäst, att sätta "awesome" på slutet blev lite... för mycket.

Föreningen för I_____ SkåneArbete...

Nu kommer jag inte kunna sova inatt.
Jag kommer bara sitta med en ordbok och gå igenom alla ord som börjar på I.
Tack så jättemycket.

:)

16 aug, 2011 21:15

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Alltsååå jag kommer inte på adjektiv på i förutom typ illegal och irrelevant.

Föreningen för illegalt Skånearbete, hur bra liksom? D8


EDIT: Föreningen för imponerande Skånearbete... c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

16 aug, 2011 21:16

Supermegafoxyawesomehot
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Det skulle jag kunna fixa. Om det är okej med alla? fisa-skane.webs.com låter som ett bra namn. Om ingen invänder fixar jag det nu på en gång?

Edit: Vi kan ha gemensamt lösen och email så alla kan logga in och ändra. Jag fixar och sedan skickar jag till alla i ett pm.


Låter awesome!

'sup

16 aug, 2011 21:20

Stranger
Elev

Avatar


Föreningen för imponerande skånearbetare

16 aug, 2011 21:20

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Fast det går ju inte.

Då heter vi Föreningen för imponerande skånearbete Skåne.

Och det är ju rätt så fail. ;_;

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

16 aug, 2011 21:22

Borttagen

Avatar


Pet pet

16 aug, 2011 21:25

1 2 3 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.