Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditch i Lundagård

Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård

1 2 3 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


KLART MAN KOMMER! :3

16 aug, 2011 23:24

Dixdye
Elev

Avatar

+1


Jag är riktigt pepp på idén att hoppa på ett tåg och åka dit. Det tar bara tre-fyra timmar, liksom. (Bor i Göteborg.)

17 aug, 2011 00:37

lillamymin
Elev

Avatar


Nu börjar det så smått att närma sig. Haha, nej det är några dagar kvar, men jag tänkte ändå fråga, Ni som fixade den första träffen, har ni kvar dunkarna med namnen på och kvickarna? För det skulle vara roligt om ni ville ta med dem igen. Skulle ni kunna det?

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

3 sep, 2011 14:06

contessa
Elev

Avatar


Har aldrig spelat, skulle vara roligt att vara med. Men bor liksom i fel ände av Sverige.. ;P

When nothing goes right, go left.

3 sep, 2011 14:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Nu börjar det så smått att närma sig. Haha, nej det är några dagar kvar, men jag tänkte ändå fråga, Ni som fixade den första träffen, har ni kvar dunkarna med namnen på och kvickarna? För det skulle vara roligt om ni ville ta med dem igen. Skulle ni kunna det?


Jag tror att Louise har sparat dem, hon sa att hon skulle. :3

3 sep, 2011 14:33

Minidjuret
Elev

Avatar


Jag har dem, på hedersplatsen i rummet^^

Fats jag måste laga en, vi var så våldsama när vi spelade...

3 sep, 2011 22:34

lillamymin
Elev

Avatar


Eftersom det är bestämt att vi alla träffas vid lunds centralstation tänkte jag bara förklara var det är:

När man stiger av tåget, om ni kommer med tåg vilket är det lättaste, går man åt det håller alla södergående tåg åker mot, alltså mot söder. Då kommer man, om man stannar på station 2-6? (tveksam hur det är med den sjätte), att gå ner till en korridor under jorden. Då ska man gå åt vänster, eller åt det hållet där det finns en trappa som går direkt upp och inte där du kommer in i ett rum med en rulltrappa för då är du fel. Om du går rätt kommer du att komma upp till en slags port:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmw2.google.com%2Fmw-panoramio%2Fphotos%2Fmedium%2F3935543.jpg

Då går du åt vänster, eller år det håll som fotografen på bilden står åt. Då kommer du att komma till en typ lång sten och där står vi.

edit: lite idiotförklaring men jag vet inte ur många sm vatt i lund förut

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

7 sep, 2011 22:55

Minidjuret
Elev

Avatar


Whuta? s: Jag är total förvirrad... Enklare förklaring någon?

8 sep, 2011 09:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Whuta? s: Jag är total förvirrad... Enklare förklaring någon?


Precis, jag har ingen aning om vad ni pratar om. :s
Dessutom tänkte jag ta bussen... xD

8 sep, 2011 10:04

lillamymin
Elev

Avatar


Det gäller att när man kommer med tåg, komma upp u den där luckan och det är det jag försökt beskriva.

Om du ta bussen, tja jag vet inte riktigt var den stannar men det är i alla fall vid luckan vi träffas. Bussen stannar inte långt ifrån, men det finns lite olika hållplatser och jag är inte säker på vilken det är. För att hitta till luckan behöver man i princip bara gå mot stationshuset annars.

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

8 sep, 2011 16:13

1 2 3 ... 12 13 14

Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård

Du får inte svara på den här tråden.