Dramione!!!
Forum > Harry Potter > Dramione!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av evut: Jag gillar tanken på att Draco skulle bli typ snäll, men nej, det kommer inte att hända och dessutom gillar jag Ron och Hermione. Romione = ♥ Dramione = </3 ![]()
16 aug, 2011 13:12 |
|
Piggelin
Elev |
Älskar Dramione! Fast mest när de håller sin kärlek hemlig
16 aug, 2011 13:13 |
|
Dramione
Elev |
16 aug, 2011 13:14 |
|
Lily Evans
Elev |
^ Håller med x)
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 16 aug, 2011 13:14 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av evut: Jag gillar tanken på att Draco skulle bli typ snäll, men nej, det kommer inte att hända och dessutom gillar jag Ron och Hermione. Spoiler: Tryck här för att visa! 16 aug, 2011 13:15 |
|
evut
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av evut: Jag gillar tanken på att Draco skulle bli typ snäll, men nej, det kommer inte att hända och dessutom gillar jag Ron och Hermione. Romione = ♥ Dramione = </3 Yesssss!
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
16 aug, 2011 13:15 |
|
Elley
Elev |
Gilar inte shippers... tycker det är okej i fanfictions och så, men Ronald Weasley och Hermione Granger är ändå de som ska vara tillsammans.
http://nouw.com/ellenfelixson/
16 aug, 2011 13:17 |
|
Humlesnurr
Elev |
Har inte läst någon Dramione fanfic (än), men har hört att de finns flera bra och the graphics on tumblr var jättefina x3
ϟ Ego sum Lady MagicFlight159 ϟ 16 aug, 2011 13:29 |
|
Dramione
Elev |
16 aug, 2011 13:37 |
|
Borttagen
|
Haha, whaat? xD
Dramoine? :p 16 aug, 2011 14:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen