SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
15 aug, 2011 17:30 |
|
piuu
Elev |
15 aug, 2011 17:30 |
|
Danzi
Elev |
15 aug, 2011 17:31 |
|
Ugglan
Elev |
leumas vän: Undrar också det :<
piuu: Oh, den var inte kul! Om jag ska vara ärlig så känns det faktiskt inte så hemskt inför som det brukar vara, ska börja tvåan på gymnasiet och nu kommer vi äntligen få läsa lite mer programinriktade ämnen. Dessutom kommer vi ha nya klasser indelade beroende på vad vi har valt för inriktning.
15 aug, 2011 17:33
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-15 kl. 17:34
|
|
scarhead
Lärare |
15 aug, 2011 17:33 |
|
MonsterCookie
Elev |
Jaa, superkul... Speciellt när man vet att man kommer få börja året med att få en utskällning av sin engelskalärare för att man glömde bort att lämna in engelskaboken innan sommarlovet, och när det dessutom blir Betyg i år...
Nä, men det blir kul att träffa alla kompisar igen ^^ wolfstar deserved better. 15 aug, 2011 17:38 |
|
adliitam
Elev |
Jag är glad att skolan börjar snart
![]() ![]()
15 aug, 2011 17:46 |
|
Josie Malfoy
Elev |
blä blä blä
vill inte börja skolan igen, måste gå upp dötidigt (klockan sju O.O) jag menar, i sommar har jag som tidigast kommit upp tio... dessutom, betyg. VILL INTE BÖRJA ÅTTAN!!!!!!! Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 15 aug, 2011 17:50 |
|
Salem
Lärare |
15 aug, 2011 17:52 |
|
Dante
Lärare |
Jobb ♥
15 aug, 2011 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen