scabiors förnamn???
Forum > Harry Potter > scabiors förnamn???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Det är väll snubben med rutiga byxor och skor som liknar Dr Martens, i filmen alltså. Tror jag? 8D
10 aug, 2011 23:55 |
|
si_tonks
Elev |
^vet du inte?? han är ju snubben med ganska långt hår och... hur ska jag beskriva honom? han är en av snapparna (the Snatchers) som fångar Harry, Ron och Hermione i DHP1 ;D
![]()
10 aug, 2011 23:57 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Minidjuret: Vem Är han?s: ![]() Det här är han ;D VARNING FÖR EN ELLER ETT PAR RELATIVT NAKNA BILDER! eheh. http://www.google.se/search?hl=sv&biw=1280&bih=605&q=Scabior&gs_sm=e&gs_upl=690l1589l0l1998l7l6l0l0l0l0l549l1557l2-3.1.0.1l5l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 aug, 2011 00:02 |
|
Minidjuret
Elev |
Jaha xD
11 aug, 2011 00:10 |
|
Borttagen
|
Älskar hans klädstil. Hehe.
11 aug, 2011 00:11 |
|
Somnium
Elev |
Lite off nu kanske men... Är det bara jag som tycker att Scabior är ganska snygg? :I cX
http://slytherinunicorn.tumblr.com/
11 aug, 2011 00:22 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Somnium: Lite off nu kanske men... Är det bara jag som tycker att Scabior är ganska snygg? :I cX Haha håller med 11 aug, 2011 00:25 |
|
Somnium
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av Somnium: Lite off nu kanske men... Är det bara jag som tycker att Scabior är ganska snygg? :I cX Haha håller med Wiho! Jag är inte forever alone :'D http://slytherinunicorn.tumblr.com/
11 aug, 2011 00:49 |
|
Ayshea
Elev |
Vad heter han på svenska? Är det "Scabior" i den svenska versionen också? o.O Och helige moder, Superman, var kommer dina signatur GIFer från? *Dreggel*
2 mar, 2012 14:13 |
|
Borttagen
|
Han är fett cool. Och ja, jag är en av dem som tycker han är fett snygg i filmerna x)
2 mar, 2012 14:18 |
Forum > Harry Potter > scabiors förnamn???
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen