Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

trollstavar

Forum > Harry Potter > trollstavar

1 2 3 4
Användare Inlägg
_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar

+1


Nej, har bara gjort en. Jag har Dracos och Harrys riktiga stavar. (Inte orginalen of course.)

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

4 okt, 2011 16:57

Borttagen

Avatar


Upptäckte nog HP för sent för sådant När jag var typ 8 läste min mamma första kapitlet i De vises sten och jag blev livrädd... Det tog tre år innan jag läste den igen och då slukade jag allihopa på ett par månader!

4 okt, 2011 17:40

Borttagen

Avatar


När jag var liten brukade jag leka med leksakstrollspön och kvastar tillsammans med mina systrar.

4 okt, 2011 18:17

joel9324
Elev

Avatar


Jag har Harrys stav, men jag tappade den på marken när jag sprang. Och jag köpte den ju i London! Det är ju en speciell sak!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

4 okt, 2011 18:41

Harry.p.Jonsson.
Elev

Avatar


Ska göra en i dag

8 okt, 2011 09:18

Emmsaan
Elev

Avatar


Lekte jättemycket när jag var mindra Är nog lite för gammal för det nu Men visst är det kul när man tar fram det gammla HP-legot

Do I regret it? Yes. Would I do it again? Probably.

8 okt, 2011 10:18

Lisa98
Elev

Avatar


Min kompis har gjort en trollstav till mig när jag fick hjärnskakning den har en hedersplats på mitt rum men leker inte säsrskilt myk med den

Tack J.K Rowling för din förmåga! :)

8 okt, 2011 10:58

Borttagen

Avatar


Haha när jag var liten tvingade jag min lillebror och kompis att leka med mig! Jag var Hermione och kompisen var Harry och brossan fick vara Ron. (vilket han inte uppskattade! han ville alltid vara Harry)
Och en annan före detta vän var Voldy. Eftersom han ville vara bäst på trolldom xD.

Hahah! Det känns som tusen år sen! Men det var kul att springa runt med en pinne och ropa "expelliarmus" till varandra!! Höhö xD

8 okt, 2011 10:59

Borttagen

Avatar


Min är gulldig

8 okt, 2011 11:22

Nymphadora Tonks!
Elev

Avatar


Jag har gjort några stavar men jag duellerar inte med dom.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2Fb3mywk.gif

8 okt, 2011 12:31

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > trollstavar

Du får inte svara på den här tråden.