trollstavar
Forum > Harry Potter > trollstavar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Nej, har bara gjort en. Jag har Dracos och Harrys riktiga stavar. (Inte orginalen of course.)
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 4 okt, 2011 16:57 |
|
Borttagen
|
Upptäckte nog HP för sent för sådant
4 okt, 2011 17:40 |
|
Borttagen
|
När jag var liten brukade jag leka med leksakstrollspön och kvastar tillsammans med mina systrar.
4 okt, 2011 18:17 |
|
joel9324
Elev |
Jag har Harrys stav, men jag tappade den på marken när jag sprang. Och jag köpte den ju i London! Det är ju en speciell sak!
4 okt, 2011 18:41 |
|
Harry.p.Jonsson.
Elev |
Ska göra en i dag
8 okt, 2011 09:18 |
|
Emmsaan
Elev |
Lekte jättemycket när jag var mindra
Do I regret it? Yes. Would I do it again? Probably. 8 okt, 2011 10:18 |
|
Lisa98
Elev |
Min kompis har gjort en trollstav till mig när jag fick hjärnskakning den har en hedersplats på mitt rum men leker inte säsrskilt myk med den
Tack J.K Rowling för din förmåga! :) 8 okt, 2011 10:58 |
|
Borttagen
|
Haha när jag var liten tvingade jag min lillebror och kompis att leka med mig! Jag var Hermione och kompisen var Harry och brossan fick vara Ron. (vilket han inte uppskattade! han ville alltid vara Harry)
Och en annan före detta vän var Voldy. Eftersom han ville vara bäst på trolldom xD. Hahah! Det känns som tusen år sen! Men det var kul att springa runt med en pinne och ropa "expelliarmus" till varandra!! Höhö xD 8 okt, 2011 10:59 |
|
Borttagen
|
Min är gulldig ![]() 8 okt, 2011 11:22 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
8 okt, 2011 12:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen