Pokémon Game Boy Komedi
Forum > Off Topic > Pokémon Game Boy Komedi
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dani
Elev |
Hahaha LOL, den här videon var ju helt sjukt kul, Oskan!
10 aug, 2011 16:17 |
|
Li
Biträdande rektor |
Älskar Smosh ♥♥♥♥♥♥♥
without something there is no nothing 10 aug, 2011 18:24 |
|
Hotissue
Elev |
AHHAHHAHAHA alltså åh, typ bästa jag sett på länge ♥
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
10 aug, 2011 18:56 |
|
leumas vän
Elev |
Jag brukar inte ta upp gamla trådar, men det får gå för den här gången. För jag har verkligen något relevant att tillägga. Och det är den här videon. Så jäkla bra Pokémon parodi
9 nov, 2011 21:49 |
|
Borttagen
|
14 dec, 2011 23:27 |
|
Borttagen
|
Smosh ♥♥♥♥♥ rekommenderar typ alla deras andra videor också.. ♥
edit: blir jättesugen på att spela pokémon på mitt gamla gameboy nu 14 dec, 2011 23:43 |
|
Borttagen
|
Hahahaha xD Älskar när gubben flyger iväg på Pidgey i slutet ♥♥♥
Nu blev jag jättesugen på att köra igång SoulSilver igen på mitt DS... 14 dec, 2011 23:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hahahaha xD Älskar när gubben flyger iväg på Pidgey i slutet ♥♥♥ Nu blev jag jättesugen på att köra igång SoulSilver igen på mitt DS... Har du Wi-Fi? Vi kan byta eller fightas isf 14 dec, 2011 23:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hahahaha xD Älskar när gubben flyger iväg på Pidgey i slutet ♥♥♥ Nu blev jag jättesugen på att köra igång SoulSilver igen på mitt DS... Har du Wi-Fi? Vi kan byta eller fightas isf Jo det har jag men vet inte riktigt hur jag får igång den ^^; *n00b* 14 dec, 2011 23:56 |
|
Borttagen
|
Det är lugnt, vilket sorts DS har du? (DSi, DS Lite, Vanligt DS..)
14 dec, 2011 23:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen