Sämsta filmen enligt er?
Forum > Harry Potter > Sämsta filmen enligt er?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sant finns många dåliga filmer, mer än vad det finns för bra. Jag är en kritiker när det gäller filmer.
9 aug, 2011 15:01 |
|
Luna 1
Elev |
Jag tröttnade snabbt på femman. Såg den kanske tio gånger innan den började bli lite tröttsam.
Tumblr.
9 aug, 2011 15:01 |
|
Matildathulin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om ni menar harry potter filmer tycker jag nog den sista. Om ni menar ALLA filmer är det väldigt svårt Den sista tycker jag är en utav de bästa :O Mischief managed 9 aug, 2011 15:05 |
|
expelliarmus
Elev |
Gillar inte riktigt Hemligheternas kammare... Har tröttnat på den och den faller mig inte riktigt i smaken!
9 aug, 2011 15:06 |
|
Ugglan
Elev |
Kan nog inte riktigt säga vilken som är sämst, tycker olika hela tiden! Men den första kanske... Eller den andra.. Fast nä, jag vet inte helt enkelt.
9 aug, 2011 15:07
Detta inlägg ändrades senast 2011-08- 9 kl. 15:07
|
|
Borttagen
|
Goblet of Fire, I think. Tyckte Half Blood Prince förrut för den var rätt händelselös, men numera tycker jag den är rätt mysig.
9 aug, 2011 15:07 |
|
Borttagen
|
Flammande bägaren var tråkig, oh no Cedric died det var typ allt för mig. Did not like it.
9 aug, 2011 15:08 |
|
Borttagen
|
Halvblodsprinsen. Jag gillar den men ofta när jag kollar på filmen är det ganska mörkt.
9 aug, 2011 15:08 |
|
Matildathulin
Elev |
Halvblodsprinsen är nog en utav de mindre bra också för min del...
Mischief managed 9 aug, 2011 15:17 |
|
Maharajah
Elev |
Jag har tröttnat lite på Chamber of Secrets, den har jag liksom sett FÖR många gånger.
Den är fortfarande bra, men inte som förut s¨att säga 9 aug, 2011 15:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen