Om ni fick ändra er
Forum > Off Topic > Om ni fick ändra er
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Barbie
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Barbie: Skrivet av expelliarmus: Vill få bort mina hjärnspöken som man så fint kallar det Menar du att du är psykiskt sjuk. Nja, inte riktigt. Men jag går hos en psykolog som ska försöka få bort en fobi jag lider av + reda ut en massa annat tjaffs. Man kan gå till en hypnos med psykiska problem, men var säker på att gå till den bästa i Sverige, det fungerar inte annars. 8 aug, 2011 23:33 |
|
CallmeDude
Elev |
Hm.. Att sluta tänka över alla misstag jag gjort, eller i mitt huvud så gör jag dem till misstag, men inte lika mycket längre! Mycket skönare med att bara slappna av och skita i det.
Vilket jag börjat göra mycket mer än förut, kan slappna av mer nu.
8 aug, 2011 23:38
Detta inlägg ändrades senast 2011-08- 9 kl. 01:40
|
|
ikka
Elev |
Jag försöker att inte tänka så mycket på det och istället fokusera på det som är bra med mig själv. Mår mycket bättre då.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
8 aug, 2011 23:41 |
|
Barbie
Elev |
Skrivet av ikka: Jag försöker att inte tänka så mycket på det och istället fokusera på det som är bra med mig själv. Mår mycket bättre då. Men man måste möta verkligheten och ta itu med sina problem, alla är ju bra, ingen är perfekt. Alla betyder något, varesäg man vill eller inte. Alla är bra för något. Så är det. Men man kan inte blunda för sanningen. 8 aug, 2011 23:43 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Barbie: Skrivet av ikka: Jag försöker att inte tänka så mycket på det och istället fokusera på det som är bra med mig själv. Mår mycket bättre då. Men man måste möta verkligheten och ta itu med sina problem, alla är ju bra, ingen är perfekt. Alla betyder något, varesäg man vill eller inte. Alla är bra för något. Så är det. Men man kan inte blunda för sanningen. Jag vet, men det var inte riktigt så jag menade. Jag vet att alla är felbara, men det känns bara så fel att sitta och rabbla upp sina brister såhär. I don't really like it. Så jag antar att jag drar mig ur den här tråden, eftersom jag inte planerar på att tillföra speciellt mycket. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
8 aug, 2011 23:47 |
|
kinshaw
Elev |
Ja vad skulle jag inte vilja ändra på egentligen..?
Men främst så vill sluta vara så himla paranoid och tro att alla hatar mig, för det är egentligen inte så... och i vissa sammanhang är jag sjukt feg och blyg, jag borde ta för mig mer och liksom ta större plats. ![]()
8 aug, 2011 23:50 |
|
Barbie
Elev |
Skrivet av ikka: Skrivet av Barbie: Skrivet av ikka: Jag försöker att inte tänka så mycket på det och istället fokusera på det som är bra med mig själv. Mår mycket bättre då. Men man måste möta verkligheten och ta itu med sina problem, alla är ju bra, ingen är perfekt. Alla betyder något, varesäg man vill eller inte. Alla är bra för något. Så är det. Men man kan inte blunda för sanningen. Jag vet, men det var inte riktigt så jag menade. Jag vet att alla är felbara, men det känns bara så fel att sitta och rabbla upp sina brister såhär. I don't really like it. Så jag antar att jag drar mig ur den här tråden, eftersom jag inte planerar på att tillföra speciellt mycket. yes, men jag ska bara ha det för en grej... :o 8 aug, 2011 23:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sluta vara så sjukt paranoid, jag får panik när jag är med en grupp människor. Om jag ser att folk ger varandra blickar så drar jag därifrån, för då är det mig det är fel på. Jag har väldigt svårt med sånt. ^ Samma här. 8 aug, 2011 23:58 |
|
Borttagen
|
Bipolär. I hate it ;__; Skadar folket runt mig som tror jag är en dum människa men det är jag inte. Jag är en människa med humörsvängingar och jag blir besvärlig för no reason.
9 aug, 2011 00:00 |
|
celina
Elev |
9 aug, 2011 00:03 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen