Studio Tour eller inte?
Forum > Harry Potter > Studio Tour eller inte?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Jag kanske ska till England några veckor nästa sommar, so in that case
8 aug, 2011 14:48 |
|
Katla
Elev |
Har redan varit i London i år, och det tog i princip ALLA våra pengar, så det dröjer nog några år innan jag får åka igen...
♏︎ 8 aug, 2011 14:48 |
|
joel9324
Elev |
Våran familj kanske ska åka! Vi har redan varit i London, men det skulle bli coolt. På NK i Stockholm har dem en utställning på kläderna (original-kläderna) så det var coolt! Rekommenderar!
#BOOM ♥ ♥ ♥
8 aug, 2011 14:52 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av joel9324: Våran familj kanske ska åka! Vi har redan varit i London, men det skulle bli coolt. På NK i Stockholm har dem en utställning på kläderna (original-kläderna) så det var coolt! Rekommenderar! #BOOM ♥ ♥ ♥ Kläderna var endast där i samband med premiären av DH2 och dem är nu borttagna för relativt länge sedan. 8 aug, 2011 14:53 |
|
joel9324
Elev |
8 aug, 2011 14:54 |
|
TheBoggart
Elev |
Hur länge har det öppet nästa år? För jag funderar på att gå eftersom vi kanske ska åka till London med familjen nästa sommar. Men jag vill se något på West End också...
8 aug, 2011 14:57 |
|
Maharajah
Elev |
Oh, funny Ah jag undrar faktiskt när under våren dem öppnar första turen. Skulle vilja gå på premiärturen faktiskt, skulle vara lite skoj Fast det jobbiga är att jag måste åka dit själv, och det är inte lika roligt. Funderar att ta med en kompis dit, fast känner inte att det finns så många som skulle vara riktigt bra kandidater, som verkligen skulle uppskatta det liksom. Vill inte gå med någon halvdan ;D 8 aug, 2011 14:58 |
|
Borttagen
|
Jag tänker åka dit!
8 aug, 2011 15:00 |
|
annawpotter
Elev |
Skrivet av Katla: Har redan varit i London i år, och det tog i princip ALLA våra pengar, så det dröjer nog några år innan jag får åka igen... Bara så du vet har Ryanair, JÄTTEbilliga flygresor. Ibland typ bara 35 kr för en väg. Bara ett tips ![]()
8 aug, 2011 15:25 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av annawpotter: Skrivet av Katla: Har redan varit i London i år, och det tog i princip ALLA våra pengar, så det dröjer nog några år innan jag får åka igen... Bara så du vet har Ryanair, JÄTTEbilliga flygresor. Ibland typ bara 35 kr för en väg. Bara ett tips WHAT? När måste man boka då? Årtiondet innan eller? Haha nerå men? Alltså seriöst? Jag visste att dem var billiga, men hur länge innan måste man boka då? 8 aug, 2011 15:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen