Vilket magiskt djur skulle du vilja ha?? (I HP)
Forum > Harry Potter > Vilket magiskt djur skulle du vilja ha?? (I HP)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Episkey
Elev |
Hehe jag blir helt stolt varje gång sverige nämns i en engelskgrej, så svensk kortnosig skulle inte vara så dåligt
7 aug, 2011 23:34 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
7 aug, 2011 23:42 |
|
Eilonwy
Elev |
Jag vill ha en drake!! Jag älskar drakar!
Even the darkest night will end and the sun will rise 8 aug, 2011 01:38 |
|
Maharajah
Elev |
Thestral!
Helt klart. Tänk att flyga över stan på något som de flesta inte kan se? (In fact, inte jag heller vad jag kan tro..) 8 aug, 2011 01:44 |
|
cannedcorn
Elev |
8 aug, 2011 01:53 |
|
kinshaw
Elev |
8 aug, 2011 01:57 |
|
lovisa_hej
Elev |
En uggla, en drake, en alf,en fenix, en hippogriff och pygmepuff.
8 aug, 2011 08:23 |
|
mellanrum
Elev |
8 aug, 2011 08:29 |
|
Lily Evans
Elev |
Det finns ganska mycket som jag skulle vilja ha. En Fenix, hippogriff, uggla, en katt som är som Krumben, en enhörning och en testral x) En kopia av Dobby skulle inte alls vara dåligt, men alfer är väl inga djur?
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 8 aug, 2011 08:58 |
|
Borttagen
|
Hippogriff eller enhörning
8 aug, 2011 09:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen