Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ron eller nån av tvillingarna (ja.. George då) hade man nog haft kul med i alla fall
5 aug, 2011 19:16 |
|
Borttagen
|
paxar en ung Sirius Black direkt, han är min ♥
5 aug, 2011 19:17 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
hehe
We never go out of style <3 5 aug, 2011 19:17 |
|
sev
Elev |
Älskar verkligen Hermione! hon är min favorit i hela HP serien! Är det bara tjejer här eller?:O: 5 aug, 2011 19:19 |
|
Borttagen
|
Voldemort.
Haha, just kidding. Antar typ Harry... han verkar var en sån himla fin människa! 5 aug, 2011 19:22 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Hehe, jag tror det
We never go out of style <3 5 aug, 2011 19:22 |
|
scarhead
Lärare |
5 aug, 2011 19:30 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Jag gillar den familjen....
We never go out of style <3 5 aug, 2011 19:32 |
|
superman
Elev |
Kanske Charlie, han verkar som en tuff kille
5 aug, 2011 19:32 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
mmmm...
We never go out of style <3 5 aug, 2011 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen