Musiksmak?
Forum > Off Topic > Musiksmak?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Muse , Keane, The Smiths, Paramore, The Killers, Owl City, Queen, Train, Kins of leon, Green day, Hey monday, The Fray, Daren Criss, Regina Spektor, Bruno Mars, P!nk, Lily Allen och MASSA mer jag inte kommer på nu
5 aug, 2011 00:16 |
|
Hotissue
Elev |
Gillar dancehall, reggaeton och svensk hiphop. Ja, jag är forever alone om det på Mugglis. </3
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
5 aug, 2011 00:17 |
|
whirlwinds
Elev |
lyssnar typ på det mesta (utom reggae och hiphop och rn'b och techno och sånt typ), men det är väl oftast någon konstig blandning av indiepop och metal och punk och så lite irländskt mitt i alltihop. det jag lyssnar mest på är typ
adept, all time low, bon iver, bring me the horizon, broder daniel, charta 77, coldplay, dropkick murphys, flogging molly, foo fighters, håkan hellström, in flames, iron maiden, kent, lars winnerbäck, lasse lindh, markus krunegård, mimikry, never shout never!, nirvana, oasis, rise against, secondhand serenade, skumdum, social distortion, state of grace, system of a down, säkert!, the cure, the fray, the xx, veronica maggio.
5 aug, 2011 04:02 |
|
Knizzlare
Elev |
5 aug, 2011 06:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: lyssnar typ på det mesta (utom reggae och hiphop och rn'b och techno och sånt typ), men det är väl oftast någon konstig blandning av indiepop och metal och punk och så lite irländskt mitt i alltihop. Underbart... Nej men faktiskt, folkpunk / folkmetal etc etc glömde jag nämna ^^ 5 aug, 2011 07:29 |
|
annawpotter
Elev |
16 aug, 2011 15:38 |
|
ikka
Elev |
Green Day, Simple Plan, My Chemical Romance, Sum 41, P!nk, Emilie Autumn, Ministry of Magic, Oliver Boyd and the Remembralls, Evanescence, Three Days Grace, Linkin Park, Avril Lavigne, Robyn, Kent, Ebba Grön, Itchy Daze, Melissa Horn.
^Lista på band & artister jag kan komma på som jag lyssnar en del på. Det är dock bara Green Day & Avril Lavigne som jag verkligen haft koll på i princip alla låtar med. Lyssnar på dem i ungefär den ordningen de står också. Sen finns det många band som jag har en positiv åsikt om & som ja ska lyssna mer på, tex. Good Charlotte, Paramore, The All-American Rejects, Blink-182, The Ark, Billy Talent & Coldplay, till exempel. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
16 aug, 2011 15:46 |
|
adliitam
Elev |
16 aug, 2011 15:48 |
|
Borttagen
|
Metal, mest från 80-talet och en del av 90-talets extrema band.
16 aug, 2011 15:55 |
|
mimmijoh
Elev |
alltså, jag lyssnar på det mesta, men inge dansband eller country här inte
It is real for us 16 aug, 2011 16:01 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen