De första filmerna
Forum > Harry Potter > De första filmerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
De är jätte mysiga, jag och Rumbleroar tittade på 1-4 igår vi har konstaterat att Harrys hår ser bäst ut i Fången från Azkaban, det ser mest ut som det ska då.
Fast kommentaren "Harry your blue eyes are just as beautifully green as your moms brown eyes" poppade upp i huvudet några gånger.... De cirkulerar inte kring Harrys "quest" så mycket villket är skönt. Spoiler: Tryck här för att visa! 3 aug, 2011 23:13 |
|
Borttagen
|
Åh, älskar när Harry och Ron sitter på tåget. Och när Hermione kommer in, de är så sött. Och Seamus "me dad's a muggle. Me mam's a witch".
När Hargid kommer tillbaks i Chamber of Secrets. NOSTALGI 3 aug, 2011 23:23 |
|
puffen
Elev |
Åh :'
3 aug, 2011 23:27 |
|
Somnium
Elev |
Åh... Gråter nästan av att tänka på dem filmerna.
Vill vrida tillbaka tiden då allt startade.</3 http://slytherinunicorn.tumblr.com/
3 aug, 2011 23:28 |
|
Humlesnurr
Elev |
De var små, gulliga och oskyldiga. Filmerna var ljusa och "glada". Och jaah, inte lika mycket Voldemort och "det drar ihop sig till det stora slaget blah blah blah..." xD Lite mer separata historier, tycker jag ^^
ϟ Ego sum Lady MagicFlight159 ϟ 3 aug, 2011 23:39 |
|
expelliarmus
Elev |
Älskar alla filmer extremt mycket men när jag väljer att se en HP-film blir det oftast 4-7! Har sett dom första på tok för många gånger och låter dom vila ett tag så att dom blir lika super-duper-mega-bra igen om ett tag!
4 aug, 2011 00:01 |
|
Anapneo
Elev |
åh jag älskar dom första filmerna! 1an älskar jag speciellt!
och bäst är ju hagrids och harrys konversation -"and harry, if your cousin dudley gives you a hard time, you can always threaten with a pair of ears to go with that tale" - "but hagrid, we're not allowed to use magic outside of school, you know that!" - "yes, but he does'nt, does he?" älskar verkligen första filmen..
4 aug, 2011 00:35 |
|
accioron
Elev |
4 aug, 2011 00:40 |
|
adliitam
Elev |
Jag älskar scenen i första filmen när alla förstaårselever står samlade i trappan och Draco går fram till Harry och säger något om att "han inte ska bli vän med fel sort och att Draco kan hjälpa han med det" och så säger Harry helt wannabee kaxigt fast det låter helt mesigt "I think i can tell the wrong sort for myself thanks" XD HAHA
![]() ![]()
4 aug, 2011 00:40 |
|
Borttagen
|
De första filmerna är så söta. Inte så komplicerade, inte fyllda av massa hat och död. Och skådespelarna är så puttinuttiga ♥
4 aug, 2011 00:45 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen