Misstolk
Forum > Harry Potter > Misstolk
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Toffelborre: Du skriver jävligt mycket onödigt i fler trådar har jag sett. Gå och förpesta någon annan hemsida eller skriv lite vettiga grejer!
31 jul, 2011 14:22 |
|
Toffelborre
Elev |
expelliarmus ; nu är det såhär. Jag tycker om den här sidan men jag tycker att vissa här saknar humor och humör. Anser att vissa snackar mer skit än vett och till råga på allt är det vissa minipoliser som springer omkring och leker viktiga.
31 jul, 2011 14:24 |
|
tomtesnodd
Elev |
Skrivet av Toffelborre: "min snopp är så liten och orange" Säger Ron till Hermione när dom ska knulla första gången "Det gör inget,jag är van vid pennor i fittan när jag sitter i biblioteket, viktor brukade använda dom som en dildo " säger Hermione Först och främst har det där ingenting med forumet eller tråden att göra, och för det andra så är det inte så lämpligt att skriva så eftersom det finns många yngre användare på den här sidan. Visa lite hänsyn. "It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 31 jul, 2011 14:24 |
|
Borttagen
|
^Ja kanske det men tråden handlar om misstolkningar i filmerna och böckerna, inte snuskiga perversa saker du hittar på. Toffelborre
31 jul, 2011 14:25
Detta inlägg ändrades senast 2011-07-31 kl. 14:25
|
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Toffelborre: Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Toffelborre: "min snopp är så liten och orange" Säger Ron till Hermione när dom ska knulla första gången "Det gör inget,jag är van vid pennor i fittan när jag sitter i biblioteket, viktor brukade använda dom som en dildo " säger Hermione excuse moi?? Vad har det med forumet att göra??? o_O Jag trodde vi pratade om citat som kunde misstolkas. Antar att du inte har läst mellan raderna. Det är okej, inte alla har den förmågan. Jag förstod precis vad du menar, men jag kan inte kalla det moget precis. Och jag har inte hittat på de där jag sa de står i bäckerna. Syftet med forumet var att skriva saker från böckerna som skulle kunna misstolkas. Inte dra fram sin erotiska fantasi och hitta på meningar som alldrig skulle stå i harry potter. Jag kan faktiskt truthfullly säga att det är du som har missupfattat. 31 jul, 2011 14:25 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Toffelborre: expelliarmus ; nu är det såhär. Jag tycker om den här sidan men jag tycker att vissa här saknar humor och humör. Anser att vissa snackar mer skit än vett och till råga på allt är det vissa minipoliser som springer omkring och leker viktiga. Humor & humör? När man skriver jävligt olämpliga och orelevanta saker så är det inte speciellt kul. Jag accepterar mycket, men wtf, du skriver rent utav elaka saker ibland. Ta hänsyn till dom mindre! Denna sida SKA vara anpassad för alla åldrar. Tänk på det och skriv saker som passar in i ämnet! Jag tänker vara minipolis sålänge någon beter sig respektlöst.
31 jul, 2011 14:26 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Humor & humör? När man skriver jävligt olämpliga och orelevanta saker så är det inte speciellt kul. Jag accepterar mycket, men wtf, du skriver rent utav elaka saker ibland. Ta hänsyn till dom mindre! Denna sida SKA vara anpassad för alla åldrar. Tänk på det och skriv saker som passar in i ämnet! Jag tänker vara minipolis sålänge någon beter sig respektlöst. Damn right! 31 jul, 2011 14:27 |
|
Toffelborre
Elev |
Oj. Har alla pms eller? Dessutom undrar jag vad svenskalektionerna har spenderats till eftersom att majoriteten av er inte kan skillnaden på 'de' och 'dem'. Kanske skulle sitta mindra framför datorn och irritera er på folk, och istället kanske ta upp en bok som inte involverar Harry Potter och lära er någonting istället. Min åsikt, den behöver inte kommenteras, tack så mycket.
Jag hade helt missuppfattat nivån på den här sidan, tycker att ni alla är för barnsliga för att konversera med. Ni är uppenbarligen alla kvar i sandlådan och äter kattbajs. Ha det bra. Hälsningar, Tepp! 31 jul, 2011 14:31 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Toffelborre: Oj. Har alla pms eller? Dessutom undrar jag vad svenskalektionerna har spenderats till eftersom att majoriteten av er inte kan skillnaden på 'de' och 'dem'. Kanske skulle sitta mindra framför datorn och irritera er på folk, och istället kanske ta upp en bok som inte involverar Harry Potter och lära er någonting istället. Min åsikt, den behöver inte kommenteras, tack så mycket. Jag hade helt missuppfattat nivån på den här sidan, tycker att ni alla är för barnsliga för att konversera med. Ni är uppenbarligen alla kvar i sandlådan och äter kattbajs. Ha det bra. Hälsningar, Tepp! Förlåt, men jag förstår inte helt. Du kommer och skriver om Rons orange kuk på en hemsida där det finns nioåringar och sen klagar du på mognaden hos alla andra? 31 jul, 2011 14:33 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Toffelborre: Oj. Har alla pms eller? Dessutom undrar jag vad svenskalektionerna har spenderats till eftersom att majoriteten av er inte kan skillnaden på 'de' och 'dem'. Kanske skulle sitta mindra framför datorn och irritera er på folk, och istället kanske ta upp en bok som inte involverar Harry Potter och lära er någonting istället. Min åsikt, den behöver inte kommenteras, tack så mycket. Jag hade helt missuppfattat nivån på den här sidan, tycker att ni alla är för barnsliga för att konversera med. Ni är uppenbarligen alla kvar i sandlådan och äter kattbajs. Ha det bra. Hälsningar, Tepp! Alltså wtf... Pms or not, stör mig på människor som bara sprider negativitet på en hemsida och dessutom gör så att alla andra blir negativa! & jag har mycket väl varit med på svenskalektionerna och jag har fått MVG i svenska sen jag började sjuan. Tror du srsly att jag använder samma språk på nätet som annars? Shit my god.... Att du även sitter och kallar folk idioter i andra trådar stör mig sjukt mycket.
31 jul, 2011 14:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen