Natt eller morgon människa?
Forum > Off Topic > Natt eller morgon människa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Jag var en morgon människa. Nu är jag en natt människa. Helt okej på sommaren, men resten av året så är det sådär faktiskt.
![]()
31 jul, 2011 15:43 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag är vaken på natten antingen jag vill eller inte
När jag var liten vaknade jag alltid tidigt på morgonen, det var länge sen.. 31 jul, 2011 15:46 |
|
Borttagen
|
Antar att jag är en nattmänniska haha. :p
31 jul, 2011 15:59 |
|
Borttagen
|
Det som krävs av mig, kan trivas sent på natten och har lätt för att vakna på morgonen.
31 jul, 2011 16:03 |
|
Elley
Elev |
31 jul, 2011 16:39 |
|
Hotissue
Elev |
Nattmänniska helt klart!
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
31 jul, 2011 19:17 |
|
Knizzlare
Elev |
31 jul, 2011 19:17 |
|
Borttagen
|
Det varierar, faktiskt. Har länge varit en morgonmänniska men nu är jag mer och mer nattmänniska. Det beror liksom på vad jag gör, vad jag planerar osv. Har ganska lätt att ställa om dygnen iallafall.
31 jul, 2011 19:25 |
|
Ginnyy
Elev |
Både och
31 jul, 2011 22:29 |
|
Borttagen
|
NATTMÄNNISKA!!!!!!!!!!!!!!
Somnar kanske fyra på morgonen Sen älskar jag sovmorgnar! Ginnyy: Håller med, då är det finast. Skymning är jättevackert också, det passar mina vanor med ^^ Jag hatar ofta tidiga mornar, men ibland är det en särskild känsla som är skön. Elley: JA, HAHA! Dock inte mina föräldrar, men hela världen är anpassad efter morgonfolk! Usch för skolmornar t.ex! 15 aug, 2014 04:22 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen