Egna Harry potter filmer
Forum > Harry Potter > Egna Harry potter filmer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej elins för hon har gjort den och lagt ut den på youtube. Och du gick med på att vara med i den så det är dit eget fel. Man måste fortfarande ha tillåtelse av medverkande personer att sprida filmer / bilder vidare på Internet. 5 aug, 2011 17:40 |
|
expelliarmus
Elev |
^ what she said.
Man måste fråga och ha tillåtelse. Om man ändå lägger ut något och den personen säger ifrån så måste man enligt lag ta bort det materialet.
5 aug, 2011 17:42 |
|
Borttagen
|
Fast elin gick med på det
5 aug, 2011 18:02 |
|
Solu
Elev |
Jag gjorde en Harry Potter-teater med mina vänner när jag var 11-12 år. Kommer inte riktigt ihåg vad den handlade om egentligen, men jag kommer ihåg att vi hade julbal och Ron svimmade..
Sjukt kul hade vi i alla fall och jag önskar att vi hade spelat in det...
THE MAGIC NEVER ENDS
5 aug, 2011 18:03 |
|
Borttagen
|
Haha
Har gjort en, en annan gång men den finns inte mer. 5 aug, 2011 18:04 |
|
Simonlack
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fast elin gick med på det det kan du inte skriva upp det räcker att den är med på youtube Lily and James one of the cutest couple of time! 5 aug, 2011 18:04 |
|
Borttagen
|
Du var med på det innan det sa elin!!!!!!
5 aug, 2011 18:06 |
|
Danzi
Elev |
Jag och min kompis planerar att göra en HP parodi av något slag.. en rolig en alltså, inte en elak. Det komemr bli skoj, kanske lägger upp den på youtube sen
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
5 aug, 2011 18:11 |
|
Borttagen
|
Danzi det låter roligt
5 aug, 2011 18:14 |
|
Katla
Elev |
Tralala, jag, Pixie och pappa gjorde en med lego när vi var JÄTTESMÅ...Då hade vi inte det riktiga Harry Potter-legot än, utan vi improviserade ihop olika legogubbar, huvuden och frisyrer. Tralalala...
http://www.youtube.com/watch?v=64B5BTvy9X0 ♏︎ 7 aug, 2011 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen