Hp på svenska
Forum > Harry Potter > Hp på svenska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sweetfia
Elev |
Jag hatar när de har dubbat det till svenska, det låter bara så fel!!
29 jul, 2011 21:33 |
|
Solu
Elev |
Kommer ihåg att jag hade philosopher's stone på vhs när jag var liten och att den var dubbad till svenska men jag kommer inte ihåg hur det lät.. antagligen rätt dåligt ^^hah
THE MAGIC NEVER ENDS
29 jul, 2011 22:03 |
|
Belzzibub
Elev |
Har inte riktigt med det här att göra, men är det någons om kommer ihåg vad draken i Gringotts valvet heter på svenska, i filmen. Kommer inte ihåg vilken översättning dem hittade på^^
I solemnly swear that I am up to no good. 29 jul, 2011 23:33 |
|
Luna<33
Elev |
Det låter jätte dumt jag ser dem alltid på engelska
29 jul, 2011 23:47 |
|
grodan-boll
Elev |
Nä, det går verkligen inte!
Har småsyskon som brukar kolla med svenskt tal och hur mkt jag än älskar HP blir det bara så fel med svenskt tal att jag inte kan se elr lyssna på det SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 29 jul, 2011 23:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belzzibub: Har inte riktigt med det här att göra, men är det någons om kommer ihåg vad draken i Gringotts valvet heter på svenska, i filmen. Kommer inte ihåg vilken översättning dem hittade på^^ Menar du Ukrainsk Järnbuk (Ukrainian Ironbelly)? 29 jul, 2011 23:52 |
|
Belzzibub
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Belzzibub: Har inte riktigt med det här att göra, men är det någons om kommer ihåg vad draken i Gringotts valvet heter på svenska, i filmen. Kommer inte ihåg vilken översättning dem hittade på^^ Menar du Ukrainsk Järnbuk (Ukrainian Ironbelly)? Samma som jag har kommit fram till, men har för mig att det stod ngt annat i texten-.-' Jaja, det är inte så noga I solemnly swear that I am up to no good. 30 jul, 2011 15:10 |
|
Borttagen
|
Harry Potter dubbat till svenska? Åh det är riktigt hemskt haha..
Har typ sett första, andra, tredje och fjärde filmen på svenska. ...Nu börjar jag undra varför jag har gjort det HAHA. 30 jul, 2011 15:37 |
|
Weasley<3
Elev |
Jag ser de förstås helst på engelska men eftersom att jag har en 8-årig lillebror måste jag ibland se de på svenska
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 30 jul, 2011 16:12 |
|
Borttagen
|
Hermiones röst är bara så....ååååh -.-'
30 jul, 2011 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen