Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hp på svenska

Forum > Harry Potter > Hp på svenska

1 2 3 ... 15 16 17
Användare Inlägg
sweetfia
Elev

Avatar


Jag hatar när de har dubbat det till svenska, det låter bara så fel!!

29 jul, 2011 21:33

Solu
Elev

Avatar


Kommer ihåg att jag hade philosopher's stone på vhs när jag var liten och att den var dubbad till svenska men jag kommer inte ihåg hur det lät.. antagligen rätt dåligt ^^hah

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_ljnp69nIlt1qdwo4to1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_loiee39K221qcnhhzo1_500.gif THE MAGIC NEVER ENDS

29 jul, 2011 22:03

Belzzibub
Elev

Avatar


Har inte riktigt med det här att göra, men är det någons om kommer ihåg vad draken i Gringotts valvet heter på svenska, i filmen. Kommer inte ihåg vilken översättning dem hittade på^^

I solemnly swear that I am up to no good.

29 jul, 2011 23:33

Luna<33
Elev

Avatar


Det låter jätte dumt jag ser dem alltid på engelska

29 jul, 2011 23:47

grodan-boll
Elev

Avatar

+2


Nä, det går verkligen inte!
Har småsyskon som brukar kolla med svenskt tal och hur mkt jag än älskar HP blir det bara så fel med svenskt tal att jag inte kan se elr lyssna på det

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

29 jul, 2011 23:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Belzzibub:
Har inte riktigt med det här att göra, men är det någons om kommer ihåg vad draken i Gringotts valvet heter på svenska, i filmen. Kommer inte ihåg vilken översättning dem hittade på^^

Menar du Ukrainsk Järnbuk (Ukrainian Ironbelly)?

29 jul, 2011 23:52

Belzzibub
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belzzibub:
Har inte riktigt med det här att göra, men är det någons om kommer ihåg vad draken i Gringotts valvet heter på svenska, i filmen. Kommer inte ihåg vilken översättning dem hittade på^^

Menar du Ukrainsk Järnbuk (Ukrainian Ironbelly)?


Samma som jag har kommit fram till, men har för mig att det stod ngt annat i texten-.-'
Jaja, det är inte så noga

I solemnly swear that I am up to no good.

30 jul, 2011 15:10

Borttagen

Avatar


Harry Potter dubbat till svenska? Åh det är riktigt hemskt haha..

Har typ sett första, andra, tredje och fjärde filmen på svenska. ...Nu börjar jag undra varför jag har gjort det HAHA.

30 jul, 2011 15:37

Weasley<3
Elev

Avatar


Jag ser de förstås helst på engelska men eftersom att jag har en 8-årig lillebror måste jag ibland se de på svenska Men jag har ju lixom lärt mig att anpassa mig efter honom i vissa fall. Fast jag kan bli lätt galen när han säger att han vill se och sedan ser han knappt halva.

Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3

30 jul, 2011 16:12

Borttagen

Avatar

+1


Hermiones röst är bara så....ååååh -.-'

30 jul, 2011 19:19

1 2 3 ... 15 16 17

Forum > Harry Potter > Hp på svenska

Du får inte svara på den här tråden.