Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
25 jul, 2011 23:17 |
|
Borttagen
|
Vet du vad jag säger då? JAG ÄLSKAR DEM OCKSÅ THEY ARE WONDERFUL INDEED 25 jul, 2011 23:27 |
|
hyperion
Elev |
25 jul, 2011 23:27 |
|
childhoodlight
Elev |
hyperion EFTERSOM DU KÄNNER VENDELA MÅSTE DU KÄNNA MIG MED TANKE PÅ ATT DU KALLADE MIG JASSIE. Vem är du??? )
25 jul, 2011 23:31 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag vill chatta ju Dx Den här tråden blev snabbt oaktiv >-<
Menalltså...em, någon som sett någon bra film på sistonde? Jag har sett what a girl wants för andra gången, shes the man för andra gången och bend it like Beckham för första gången, alla tre är jättebra! ![]()
26 jul, 2011 00:26 |
|
expelliarmus
Elev |
Man skriver inte Chatttråd förresten :c
Det kan aldrig bli tre likadana bokstäver efter varandra, man tar bort en isåfall så det är två. Var tvungen, förlåt! Är språkpolis, Crucio på mig.
26 jul, 2011 00:30 |
|
Borttagen
|
Jag har bara sett skitfilmer som Sleepy Hollow och Heartless. Usch, så dåliga, enligt mig :c
Öhh.. någon som har ett bra tips om konditionsträning? Cyklar på träningscykel ibland men de är lite tjatigt. Springer gör jag ju men jag behöver något annat eftersom jag får andnöd av att anstränga mig utomhus, så jag behöver något annat. BEHÖVER TIPS HÄR 26 jul, 2011 00:46 |
|
Knizzlare
Elev |
Aha..men ändå, vad handlar dom om då? x)
Hmm, letar lite om konditionsträning, detta är vad jag hittat hitills: Tempojogging – Kör en runda i konstant tempo; väldigt bra för att undvika träningsverk Intervallträning – Växla mellan ett långsamt och snabbt tempo; bra för aerobisk kapacitet och benstyrka Trapplöpning – Spring uppför trappor; altitudskillnaden utmärkt för konditionen, benstyrka förbättras och man blir mycket fort trött. Tröskel – Upp och ner för hög tröskel; liknande trapplöpning, men mer ”på-stället-jogg”. Simma med dig! Andra roliga konditionsaktiviter: Jollesegling, vindsurfning, paddling, klättring, inlines, rullskidor och hopprep. ![]()
26 jul, 2011 00:52 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har bara sett skitfilmer som Sleepy Hollow och Heartless. Usch, så dåliga, enligt mig :c Öhh.. någon som har ett bra tips om konditionsträning? Cyklar på träningscykel ibland men de är lite tjatigt. Springer gör jag ju men jag behöver något annat eftersom jag får andnöd av att anstränga mig utomhus, så jag behöver något annat. BEHÖVER TIPS HÄR Friskis & Svettis (jympa/spinning), orientering, utomhuscykling, pulkaåkning, dans, fuego.
26 jul, 2011 01:31 |
|
whirlwinds
Elev |
alltså åh varför kan jag inte skriva fanfics
klarar knappt av att slutföra ens första delen, efter några meningar tar allt bara stopp och trots att jag har kommit på världens bästa story och allt går det bara inte att få fram någonting vettigt och ååååhhhh det tog mig tre timmar att skriva tvåhundra ord, ungefär. någon som råkar ha något tips för hur man får inspiration, hur man får tillbaka skrivförmågan? : ((( fml överväger för övrigt att sova snart, fast ne, jag vågar inte sova förrän det blir ljust ute. D:
26 jul, 2011 02:31 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen