Quidditch! :D
Forum > Off Topic > Quidditch! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cyachi
Elev |
Det är svårt när man inte känner tillräckligt många HP-fans i trakterna. >:
30 maj, 2010 18:57 |
|
MattiasD
Elev |
Skrivet av Cyachi: Samt när man bor i en stad med 1000 inv.Det är svårt när man inte känner tillräckligt många HP-fans i trakterna. >: 30 maj, 2010 18:57 |
|
Li
Biträdande rektor |
Lura några med tron om att det är en annan sport och sen är de fast
without something there is no nothing 30 maj, 2010 18:59 |
|
Borttagen
|
Precis! Vi har lyckats lura en massa ickehpnördar att komma och spela med oss 30 maj, 2010 21:58 |
|
Li
Biträdande rektor |
Det är najs
without something there is no nothing 30 maj, 2010 22:21 |
|
Loja
Elev |
Skrivet av Li: Idag skiner solen och jag ska träna quidditch med fina vänner! När gillar ni att träna quidditch? Den träningen måste varit den mest givande jag varit på. Jag blev så trött att jag hittade på en önskedröm om att du och jag och martin satt i solskenet och åt kakor och sedan åkte och åt på max...om det ändå hade varit så :pPPpPpPpP (OCH SÅ VAR DET SÅ ÄNDÅ) 2 jun, 2010 20:34 |
|
Li
Biträdande rektor |
HAHAHAHAHHA
without something there is no nothing 2 jun, 2010 22:04 |
|
MattiasD
Elev |
2 jun, 2010 23:43 |
|
Cyachi
Elev |
^Förlåt för att jag undrar, men varför "Ogillar" man sådana där inlägg?
Makes no sense at all to me, de är ju bara charmiga. >: 3 jun, 2010 16:55 |
|
Li
Biträdande rektor |
Folk är avis för att jag är så snygg
without something there is no nothing 3 jun, 2010 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen