Vem tycker ni e sötast av alla i HP ??? xD
Forum > Harry Potter > Vem tycker ni e sötast av alla i HP ??? xD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kille: Ron
Tjej: Hermione 21 jul, 2011 22:06 |
|
Stranger
Elev |
Som jag föreställt mig dem i böckerna
Kille: Albus Potter och Scorpius Malfoy och Neville Tjej: Lily Luna Potter och Nymphadora Tonks I filmerna. kille: eh.. typ.. NEVILLE Tjej: Luna och Hermione. 21 jul, 2011 22:09 |
|
Borttagen
|
Jag tycker Snape, Draco & Cedric
21 jul, 2011 22:15 |
|
adliitam
Elev |
21 jul, 2011 22:59 |
|
Simonlack
Elev |
Om man går efter böckerna är Fleur en skönhet ju
Lily and James one of the cutest couple of time! 21 jul, 2011 23:05 |
|
Savi
Elev |
21 jul, 2011 23:07 |
|
Borttagen
|
Jag gillar Tom Felton annars oxå, Men mest i filmerna
21 jul, 2011 23:18 |
|
grodan-boll
Elev |
Tjej: Hermione
Kille: Ron i filmen och Fred & George i boken SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 21 jul, 2011 23:35 |
|
:WP:
Elev |
Sötast
Kille: Ron i 1:an , Draco i 1 o 2:an , Harry i 1:an. Neville är liksom fulsöt i ettan o tvåan, Tjej: Hermione i 1:an, Ginny i 1 och 2:an Snyggast Kille: Draco i 6 o 7:an, Harry i 3 o 4:an. Tjej: Hermione, Luna och Ginny är jättefin på Bill och Fleurs bröllop! 21 jul, 2011 23:49 |
|
Tonkss
Elev |
kille: NEVILLE LONGBOTTOM!!! ♥ ♥ ♥ ♥ I LOVE HIM! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ (i dom senare filmerna är han snyggare
tjej(er) : Luna, Ginny och Fleur
21 jul, 2011 23:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen