Erat bästa HP-minne!
Forum > Harry Potter > Erat bästa HP-minne!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Har inget bästa men mötet med Rowling i Odense, konventet Expecto Patronum och varje gång en ny harry potter-bok kommit i näven har det pirrat till lite extra när man tänker tillbaka
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 jan, 2011 10:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Har inget bästa men mötet med Rowling i Odense, konventet Expecto Patronum och varje gång en ny harry potter-bok kommit i näven har det pirrat till lite extra när man tänker tillbaka Du tog orden ur munnen på mig! 26 jan, 2011 13:49 |
|
Borttagen
|
Tror det var när jag i tredje klass och läste Harry Potter för första gången, det var speciellt.
26 jan, 2011 15:08 |
|
soratanaka
Elev |
När min mor vägrade läsa ett till kapitel från HP, och jag bytte upp mig från pixiböcker till HP.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 jan, 2011 17:16 |
|
Beata
Elev |
26 jan, 2011 18:09 |
|
hermione_33
Elev |
I sjunde boken när man får reda på att Harrys öde var att offra sig till Voldemort!
Jag började stortjuta!!! Men sen blir det ju bra i alla fall När Voldie dör..hehe "Can you dance like a Hippogriff?" 26 jan, 2011 18:35 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av hermione_33: I sjunde boken när man får reda på att Harrys öde var att offra sig till Voldemort! Jag började stortjuta!!! Men sen blir det ju bra i alla fall När Voldie dör..hehe http://www.youtube.com/watch?v=sYGUxbGOL8c <hjerta3 "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 jan, 2011 18:37 |
|
Katla
Elev |
När jag var sju år läste min pappa Hemligheternas kammare för mig (De vises sten hade han redan läst upp!) jag kommer ihåg att jag trodde, redan när Percy grät för Penelope, att dom var ihop...Och så tänkte jag Hagrid som ett orange stenmonster med kantiga glasögon och antenner, innan jag hade sett filmerna
♏︎ 26 jan, 2011 19:23 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Det finns många fina HP-minnen , men det bästa var nog när jag åt Bertie Botts bönor i alla smaker , fastän jag spydde.... X)
För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 26 jan, 2011 19:25 |
|
Kesan
Elev |
Oj, jag har jättemånga!
Det var kul när jag var i London på King's Cross och testade den där väggen Det var under min riktigt stora besatthetstid. Köpte HP-grejer oxå, det var najs. Men det som fick mig att börja gilla HP var faktiskt enb dröm jag hade! Jag minns drömmen väldigt väl och den fick mig att börja bläddra i en bok och sen var jag fast. Det måste ju räknas som ett underbart minne oxå "Jag är inte Fred, jag är George! Hur i fridens namn, kvinna, kan du kalla dig själv mor? kan du inte se att jag är George?" 26 jan, 2011 20:50 |
Forum > Harry Potter > Erat bästa HP-minne!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen