Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]
Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skriv gärna mer. ^-^
19 jul, 2011 17:10 |
|
Borttagen
|
Åh det är superbra! meer!
19 jul, 2011 17:17 |
|
anotherMe
Elev |
meer LOVE U
R.I.P Dobby, a free elf 19 jul, 2011 19:13 |
|
Borttagen
|
Kapitel 5
Harrys synvinkel Harry lyssnade med bara halvt öra, när Mc gonagall började ropa upp förskrämda första års elever, han satt helt uppe i sina egna tankar. Han kastade lite då och då blickar mot Slytherin, när han hoppades att ingen såg honom men han viste inte att Hermione av någon anledning kollade på honom. Han kände sig inte direkt iakttagen om man säger så, eftersom Hermione inte kollade på honom hela tiden. Harry lyssnade inte äns helhjärtat när Dumbeldore hade sitt årliga tal som han hade varje terminsstart, han ville krypa ner i sängen som väntade på honom där han faktiskt kunde få tänka för sig själv innan han somnade. Han reagerade först när folk började röra sig i stolarna som han insåg att fest måltiden hade kommit fram på borden, han plockade på sig lite mat som han kände för. Hermiones synvinkel Hermione hade insett redan när dom satt på tåget att det var något Harry dålde, hon trodde först det berodde på vad som hade hänt precis innan sommarlovet hade börjat. Hon hade dock helt fel då hon såg Harry kasta små blickar mot Slytherinbordet hela tiden under talet och sorteringen. Hon undrade smått vem det var han kollade på hela tiden, och vred lätt på huvudet och insåg lite chokad att Harry kollade åt det hållet som Draco Malfoy satt mot. Hon viste inte vad hon skulle säga eller göra, men även om hon viste det så skulle hon ändå inte kunna prata med Harry om det här och nu. Hon började sedan ta för sig av maten när den kom fram, men insåg smått att även Ron började inse att det var något som inte stämmde med Harry, men Hermione kunde slå vad om att han inte hade sett Harrys blickar. Dracos synvinkel Draco hade inte heller hört så mycket om vad som sagts eller gjorts innan maten kom fram, men han hade klappat lite lamt när det hade kommit folk till Slytherins elevhem, han svalde smått när han såg att den där Granger hade sett åt hans håll. Han svalde hade hon kommit på nått, som varken Harry eller Draco äns börjat med men Draco viste inte äns om Harry låg åt det hållet. Han tänkte inte sätta upp några falska förhoppningar om saker och ting, Harry var säkert omringad av tjejer hela tiden från et elevhem som han tillhörde även fast det kanske inte var så i korridorerna, och hur skulle Draco äns kunna hålla upp sin kaxiga fasad nu mera när han träffade på Harry, när han var så förälskad som han nog insett att han faktiskt var. Han svalde och kollade ner i bordet där en massa olika maträtter hade kommit fram på bordet, och han valde lite mat på måfå och åt lite av det. Draco kunde inte fundera på annat och hoppas på att Harry skulle kunna ha samma känslor för honom men det var nog för bra för att vara sant eller? Som ni ser har jagh börjat med olika färger för olka synvinklar tyckte det kanske kunde bli snyggare ^^ 19 jul, 2011 20:18 |
|
Borttagen
|
spännande !!
19 jul, 2011 20:37 |
|
Borttagen
|
Det är jättespännande!
En fråga: Hur får du läsare till din Fanfiction? Ingen vll läsa min.. 19 jul, 2011 21:21 |
|
Borttagen
|
Kapitel 6
Rons synvinkel Ron kanske inte såg ut som om han hade sett något, men det var ju klart han hade märkt att det var något. Dock var det som Hermione trodde att det vart så att Ron trodde det hade med det som hände precis förre sommarlovet att göra. Ron hade heller inte sett dom intensiva blickar som Harry kastat mot Slythgerin bordet under kvällen. Harrys synvinkel Harry suckade och reste sig upp med dom andra, han frågade Hermione vad det var för lösenord för det nya året, och lämnade sedan stora salen och började gå en lång omväg för att komma till porträttet av den tjocka damen, han ville tänka för sig själv. Han hade trotts allt insett att det nog var lugnast så, för i sovsalen så skulle det säkert bara vara en massa prat om vad som hade hänt under sommaren och sånt hade han ingen lust att höra om just nu. Han gick fram till ett fönster och satte sig på karmen och kollade ut över området, även fast han var hemma så kändes det ändå inte som det. Han såg krumben komma och hoppade upp i hans knä och spann, Harry klappade honom frånvarande medan han satt där och tänkte för sig själv. Dracos synvinkel Draco hade fört 1:a års eleverna till Slytherin, och satt nu i en av dom sköna skinfotöljerna framför en brasa han undrade vad som skulle hända om han på ett eller annat sett tog kontakt med Harry. Han gissade på att hans rykte skulle bli förstört om någon fick veta det, därför hade han ingen aning om hur han skulle gå tillväga för att kontakta Harry på ett hemligt sett sedan kom han på det perfekta sättet, och det skulle han försöka med redan nästa morgon trodde han iaf Hermiones synvinkel Hermione viste inte vad hon skulle göra, hon kanske borde prata med Harry, ja det var något som hon verkligen skulle behöva göra. Hon reste sig upp, och lämnade elevhemmet och gick ut började leta efter honom, men hon viste inte vart hon skulle börja, Hogwarts var ju så oändligt stort om hon hade tänkt på det hade hon kanske kunnat låna marodörkartan av Harry utan att be om lov för att hitta honom men nej hon skulle inte ge upp. Efter ett tags letande hittade hon Harry, och han såg ut som om han satt och sov. Harry och Hermione - Harry hur är det egentligen? Frågade hon försiktigt och gick enda fram till honom Harry rykte till, han hade inte hört eller sett att någon kom, han hade vart för inne i sina tankar. - Det är inget Hermione jag lovar. - Harry du kan inte ljuga för mig, jag har sett dina blickar som du skickat mot Draco under hela kvällen. Svar till HarryPotter: Jag vet inte, känner 2 stycken eller så, som läser den sedan har väl andra bara hittat den =) 19 jul, 2011 21:52 |
|
Borttagen
|
Zementoria: Okej
19 jul, 2011 21:58 |
|
Borttagen
|
Me want moar D:<
Riktigt bra skrivit, keep it up! 19 jul, 2011 22:26 |
|
Borttagen
|
Längtar tills nästa kapitel kommer!
19 jul, 2011 23:31 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen