Medlemsnamn
Forum > Off Topic > Medlemsnamn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cyachi
Elev |
Cyachi är egentligen bara något påhitt som jag kom på och tyckte var coolt när jag var liten. Hette det på hogge, så det har blivit lite av mitt HP-nick. <:
27 maj, 2010 20:56
Detta inlägg ändrades senast 2011-08- 5 kl. 12:33
|
|
Elintjejkast
Elev |
Jag tog Elintjejkast när jag skaffade myspace för nåt år sedan eller två. Jag tog det för att jag precis hade haft gympa och var arg för att alla tjejer i klassen verkligen hade noll tro på sig själva när det kom till sport medan alla killar köttade på som om det inte fanns någon morgondag. Så vi kastade tjejkast hela lektionen. Där av inspirationen.
27 maj, 2010 23:56 |
|
sandralovgood
Elev |
30 okt, 2011 17:28 |
|
luckyBella
Elev |
30 okt, 2011 17:30 |
|
Borttagen
|
30 okt, 2011 17:42 |
|
Borttagen
|
Melody - Mitt förnamn.
Joseph - Det skulle vi heta i min familj om vi ändrade vårt namn. Något pappa tänkte göra för länge sen x) 30 okt, 2011 17:44 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
30 okt, 2011 17:46 |
|
Borttagen
|
Jag heter ju Lindgren i efternamn och har alltid varit väldigt stolt över det. Och så tänkte jag något som skulle låta bra och så ja så blev det ju Littlelindgren. Och det passar bra för jag är även yngst i min familj
30 okt, 2011 17:50 |
|
Borttagen
|
Jag fick mitt smeknamn Ekki, av en av mina kompisar när vi spelade ett spel(när vi gick i typ 4:an) och då var det någon figur i spelet som vi döpte till Ekki, och efter det började hon kalla mig det och det blev då mitt smeknamn. Efter det började jag använda Ekki som användarnamn på olika sidor, och sen har jag själv utvecklat namnet till Ekkiis istället för Ekki.
Därför heter jag även Ekkiis här på mugglis. :3 30 okt, 2011 17:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen