Om ni inte gråtit nog än...
Forum > Harry Potter > Om ni inte gråtit nog än...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
14 jul, 2011 00:31 |
|
Knizzlare
Elev |
Näee ;___; Så fin, så sorgligt
childhoodlight: Kanske lite OT men alltså, var hittar du alla gifs? xD ![]()
14 jul, 2011 00:33 |
|
childhoodlight
Elev |
14 jul, 2011 00:34 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte hur jag ska klara mig utan nya böcker eller filmer!
14 jul, 2011 00:35 |
|
expelliarmus
Elev |
14 jul, 2011 00:41 |
|
Knizzlare
Elev |
14 jul, 2011 00:58 |
|
Hotissue
Elev |
Skrivet av accioron: Den där visades innan filmen igår på premiären. Jag bröt ihop innan ens filmen hade börjat. inte ok This
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
14 jul, 2011 01:02 |
|
Borttagen
|
14 jul, 2011 01:03 |
|
expelliarmus
Elev |
14 jul, 2011 01:04 |
|
Borttagen
|
Såg filmen idag, och kan fortfarande inte första att det är över. jag menar, jag var fem år när jag såg första filmen (2002), så jag kommer inte ens ihåg något från tiden innan HP.
Nej... Det får inte vara över! 14 jul, 2011 01:40 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen