Långhelg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dani
Elev |
Okej. Haha, jag älskar verkligen att vakna tidigt, gå ut och springa, äta frukost och sedan gå och bada. That's summer.
15 maj, 2010 14:57 |
|
Oskan
Elev |
Usch, det låter jobbigt
"May the force be equal to mass times acceleration" 15 maj, 2010 15:23 |
|
dani
Elev |
VAVAVAVA? Och vad gör du om du vaknar tidigt en varm och vacker sommardag?
15 maj, 2010 15:26 |
|
MattiasD
Elev |
Sitter vid datorn. Under vinter lovet gick jag och la mig vid 3 tiden på kvällen.
15 maj, 2010 15:27 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av dani: VAVAVAVA? Och vad gör du om du vaknar tidigt en varm och vacker sommardag? Försöker somna om, går inte det så ligger jag och läser tills det blir vettigt att gå upp "May the force be equal to mass times acceleration" 15 maj, 2010 15:30 |
|
MattiasD
Elev |
Skrivet av Oskan: Skrivet av dani: VAVAVAVA? Och vad gör du om du vaknar tidigt en varm och vacker sommardag? Försöker somna om. Jag med, skulle aldrig tänka mig gå upp tidigt under ett lov oavsett väder. Edit: Blir bara sur när jag inser att solen har väckt mig. 15 maj, 2010 15:36
Detta inlägg ändrades senast 2010-05-15 kl. 15:39
|
|
Li
Biträdande rektor |
Jaa gå och bada!
without something there is no nothing 15 maj, 2010 15:39 |
|
Oskan
Elev |
Det gör man senare när resten av ens kompisar är uppe! Har förresten strandtomt så jag kan gå o bada när jag vill!
"May the force be equal to mass times acceleration" 15 maj, 2010 15:42 |
|
Li
Biträdande rektor |
Orättvist! Fast jag bor ganska nära vattnet.. Hehe. Bor ju på Lidingö. Omringad av allt vatten
without something there is no nothing 15 maj, 2010 15:43 |
|
Cyachi
Elev |
15 maj, 2010 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen