Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Långhelg

Forum > Off Topic > Långhelg

1 2 3 4
Användare Inlägg
dani
Elev

Avatar


Okej. Haha, jag älskar verkligen att vakna tidigt, gå ut och springa, äta frukost och sedan gå och bada. That's summer.

15 maj, 2010 14:57

Oskan
Elev

Avatar


Usch, det låter jobbigt

"May the force be equal to mass times acceleration"

15 maj, 2010 15:23

dani
Elev

Avatar


VAVAVAVA? Och vad gör du om du vaknar tidigt en varm och vacker sommardag?

15 maj, 2010 15:26

MattiasD
Elev

Avatar


Sitter vid datorn. Under vinter lovet gick jag och la mig vid 3 tiden på kvällen.

15 maj, 2010 15:27

Oskan
Elev

Avatar


Skrivet av dani:
VAVAVAVA? Och vad gör du om du vaknar tidigt en varm och vacker sommardag?


Försöker somna om, går inte det så ligger jag och läser tills det blir vettigt att gå upp

"May the force be equal to mass times acceleration"

15 maj, 2010 15:30

MattiasD
Elev

Avatar


Skrivet av Oskan:
Skrivet av dani:
VAVAVAVA? Och vad gör du om du vaknar tidigt en varm och vacker sommardag?


Försöker somna om.


Jag med, skulle aldrig tänka mig gå upp tidigt under ett lov oavsett väder.

Edit: Blir bara sur när jag inser att solen har väckt mig.

15 maj, 2010 15:36

Detta inlägg ändrades senast 2010-05-15 kl. 15:39
Antal ändringar: 1

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jaa gå och bada!

without something there is no nothing

15 maj, 2010 15:39

Oskan
Elev

Avatar


Det gör man senare när resten av ens kompisar är uppe! Har förresten strandtomt så jag kan gå o bada när jag vill!

"May the force be equal to mass times acceleration"

15 maj, 2010 15:42

Li
Biträdande rektor

Avatar


Orättvist! Fast jag bor ganska nära vattnet.. Hehe. Bor ju på Lidingö. Omringad av allt vatten

without something there is no nothing

15 maj, 2010 15:43

Cyachi
Elev

Avatar


Skrivet av Oskan:
Vid 10-tiden, vill inte sova bort hela dan, men vill ändå ligga och dra mig

15 maj, 2010 16:29

1 2 3 4

Forum > Off Topic > Långhelg

Du får inte svara på den här tråden.