Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] VARFÖR ÄR DET INGEN ONLINE

Forum > Off Topic > VARFÖR ÄR DET INGEN ONLINE

1 2
Användare Inlägg
Li
Biträdande rektor

Avatar


DET ÄR SYND OM OSS

without something there is no nothing

15 maj, 2010 00:10

Cyachi
Elev

Avatar


Haha, den här tråden borde döpas om till "Tycksyndomdigsjälv-tråden" xD

15 maj, 2010 00:14

Li
Biträdande rektor

Avatar


Hahahha xD det borde verkligen finnas en sådan tråd. alla skulle besöka den hela tiden!

without something there is no nothing

15 maj, 2010 00:17

Cyachi
Elev

Avatar


Asum!

15 maj, 2010 00:24

als
Elev

Avatar


Tråkigt? Hur kan ni ha tråkigt?! Konceptet är helt obegripligt för mig. Har man tråkigt så gör man väl något annat; bygger något, läser en bok, kollar hur svårt det är att tillverka en egen luftkonditioneringsmaskin (rätt lätt), söker efter skräp man inte behöver på Tradera, ser om man kan konfigurera om sin webbläsare till att bli snabbare eller något annat som kan behövas.

15 maj, 2010 10:32

Li
Biträdande rektor

Avatar


Haha ja det slutade med att jag sökte på skräp på Tradera och råååkade klicka in mig på en JONAS-väska 0 hehehehehhehehehehehehehhe.

without something there is no nothing

15 maj, 2010 10:35

Cyachi
Elev

Avatar


als Det låter så lätt när du säger det sådär.

15 maj, 2010 16:44

Mr_Ollivander
Elev

Avatar


hihihohohaha

fuck the cistem

5 nov, 2011 14:11

Hotissue
Elev

Avatar


Skrivet av Mr_Ollivander:
hihihohohaha


Ta inte upp gamla trådar!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1091.photobucket.com%2Falbums%2Fi388%2Famorsitow%2Fsignaturen.jpg http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore

5 nov, 2011 14:14

1 2

Forum > Off Topic > VARFÖR ÄR DET INGEN ONLINE

Du får inte svara på den här tråden.