VARFÖR ÄR DET INGEN ONLINE
Forum > Off Topic > VARFÖR ÄR DET INGEN ONLINE
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
DET ÄR SYND OM OSS
without something there is no nothing 15 maj, 2010 00:10 |
|
Cyachi
Elev |
Haha, den här tråden borde döpas om till "Tycksyndomdigsjälv-tråden" xD
15 maj, 2010 00:14 |
|
Li
Biträdande rektor |
Hahahha xD det borde verkligen finnas en sådan tråd. alla skulle besöka den hela tiden!
without something there is no nothing 15 maj, 2010 00:17 |
|
Cyachi
Elev |
Asum!
15 maj, 2010 00:24 |
|
als
Elev |
Tråkigt? Hur kan ni ha tråkigt?! Konceptet är helt obegripligt för mig. Har man tråkigt så gör man väl något annat; bygger något, läser en bok, kollar hur svårt det är att tillverka en egen luftkonditioneringsmaskin (rätt lätt), söker efter skräp man inte behöver på Tradera, ser om man kan konfigurera om sin webbläsare till att bli snabbare eller något annat som kan behövas.
15 maj, 2010 10:32 |
|
Li
Biträdande rektor |
Haha ja det slutade med att jag sökte på skräp på Tradera och råååkade klicka in mig på en JONAS-väska 0
without something there is no nothing 15 maj, 2010 10:35 |
|
Cyachi
Elev |
als Det låter så lätt när du säger det sådär.
15 maj, 2010 16:44 |
|
Mr_Ollivander
Elev |
hihihohohaha
fuck the cistem 5 nov, 2011 14:11 |
|
Hotissue
Elev |
5 nov, 2011 14:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen