Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fred Weasley<3

Forum > Harry Potter > Fred Weasley<3

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
TheBoggart
Elev

Avatar


Jag grät faktiskt som mest i DH när Hagrid bar på Harry och alla trodde att han var död och började skrika och gråta.. aah, det var för mycket för mig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi55.tinypic.com%2Fwrlzc7.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fajkyo0.jpg

25 jun, 2011 01:11

HedwigPotter
Elev

Avatar


Skrivet av Racelly:
ehh.. ookeej.. aah, s'pose att det inte är allt för konstigt, själv har jag också några knäppa idéer om hur man kan känna sig skyddad


Jasså får man veta?

Care to read? Things aren&#039;t always as they seem, Elizabeth Bennet

25 jun, 2011 01:12

Racelly
Elev

Avatar


måste öppna och stänga mina garderober tre gånger innan jag går och lägger mig, och jag "får" inte gå på alla steg i en trappa xD jag tänker typ "om jag hoppar över fem steg dör kanske inte Harry!" så det verkar ju ha funkat iaf

You don't have to call me sir, professor

25 jun, 2011 01:15

HedwigPotter
Elev

Avatar


Skrivet av TheBoggart:
Jag grät faktiskt som mest i DH när Hagrid bar på Harry och alla trodde att han var död och började skrika och gråta.. aah, det var för mycket för mig!


Du är inte ensam, jag typ storlipade mig igenom hela den boken.

Skrivet av Racelly:
måste öppna och stänga mina garderober tre gånger innan jag går och lägger mig, och jag "får" inte gå på alla steg i en trappa xD jag tänker typ "om jag hoppar över fem steg dör kanske inte Harry!" så det verkar ju ha funkat iaf


Tja det är ju något ^^

Care to read? Things aren&#039;t always as they seem, Elizabeth Bennet

25 jun, 2011 01:17

Borttagen

Avatar


Såklart jag storgråter. Såfort jag tänker på hur synd det är om George....

25 jun, 2011 10:33

Abrakadabra
Elev

Avatar


När Fred,Sirius,Cedric,Nymphadora T,Lupin,Albus dumbledore och Dobby dog grät jag ;(

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F_s2k7dSMSAY4%2FSSWI-VNdr1I%2FAAAAAAAAAf0%2FDjaL6vvD6aM%2Fs400%2FBroder%2BDaniel.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fbb04f3778a21afb4a5d35b7f9ce0b582%2Ftumblr_mjrhm9YXyH1rxxzq4o1_500.gif

25 jun, 2011 11:12

tomtesnodd
Elev

Avatar

+1


Spoiler:
Tryck här för att visa!Freds död rörde mig mest av alla. Jag tyckte det var jätte hemskt när många andra av mina favoritkaraktärer dog också, t.ex Sirius, Lupin och Snape, men varför Fred? VARFÖR?
Det känns så fel! Jag älskar Weasley-familjen. Alla är så varma och godhjärtade. De ska inte behöva drabbas av en sådan sorg, de ska inte förlora någon. Det är inte rättvist!

Fred Weasley ♥



"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities"

25 jun, 2011 11:37

Stranger
Elev

Avatar


Skrivet av tomtesnodd:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Freds död rörde mig mest av alla. Jag tyckte det var jätte hemskt när många andra av mina favoritkaraktärer dog också, t.ex Sirius, Lupin och Snape, men varför Fred? VARFÖR?
Det känns så fel! Jag älskar Weasley-familjen. Alla är så varma och godhjärtade. De ska inte behöva drabbas av en sådan sorg, de ska inte förlora någon. Det är inte rättvist!

Fred Weasley ♥




aww jag håller verkligen med! :c Det är så himla synd om George.. De är ju identiska tänk då när george tittar sig i spegeln. Borde inte han tänka på Fred då ? :c

25 jun, 2011 11:41

MayoGryffindor
Elev

Avatar


Skrivet av tomtesnodd:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Freds död rörde mig mest av alla. Jag tyckte det var jätte hemskt när många andra av mina favoritkaraktärer dog också, t.ex Sirius, Lupin och Snape, men varför Fred? VARFÖR?
Det känns så fel! Jag älskar Weasley-familjen. Alla är så varma och godhjärtade. De ska inte behöva drabbas av en sådan sorg, de ska inte förlora någon. Det är inte rättvist!


Fred Weasley ♥



Spoiler:
Tryck här för att visa!Precis. Jag grät verkligen ögonen röda. Jag kunde verkligen inte få in det ? Fred ? Som har funnits ända från början, Fred som har kommit med roliga skämt, han kunde verkligen lätta upp stämningen.. Det går inte att beskriva men jag älskar Fred så mycket, han är en av mina favoritkaraktärer. Det är bara såååå sorgligt.

"She's buying the stairway to heaven"

25 jun, 2011 11:44

linneaa
Elev

Avatar


Stackars George också..

"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."

25 jun, 2011 11:48

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > Fred Weasley<3

Du får inte svara på den här tråden.