Gamla HP-leksaker med många minnen?
Forum > Harry Potter > Gamla HP-leksaker med många minnen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Danzi
Elev |
Jag har också hittat massa gamla HP leksaker, böcker och tidningar som jag gjort när jag också gick på fritids. Saknar verkligen den tiden, jag hade så himla kul då! Jag lekte Harry Potter vart jag än var - kommer ihåg att jag en gång låtsades att hotellet i turkiet var Hogwarts, och så sprang jag och min kompis runt där med pinnar i händerna och lekte Harry Potter, haha. Underbara minnen det ♥
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
23 jun, 2011 10:17 |
|
Ariana
Elev |
jag sprang alltid runt i skogen vid skolan å lekte... kommer ihåg att jag en jul fick alla fyra harry potter böcker (
läste dem ungefär 18 gånger i rad. kanske en å en halv bok om dagen... så mina föräldrar sa att det var skadligt och tog ifrån mig dom!! när jag frågade efter dom sa pappa att han bränt dem. usch vad jag var sadness... tre år efter det när jag rotade efter vinterskor utan hål i i källaren så fick jag en påse på tån och vad trillade ut? mina böcker!!! jag behövde inga skor på ett tag för jag satte mig i ett förråd i källaren för att läsa
23 jun, 2011 10:27 |
|
Abrakadabra
Elev |
Jag hade typ ett anteckningsblock där jag skrev ner alla förhäxningar och trollformler...Så skrev jag typ hur man uttalade dem och vad dem gjorde...
Också skrev jag fakta om alla magiska djur och plantor man fick läsa om i böckerna. Höll mycket på med sånt XD
23 jun, 2011 10:36 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Jag har en anteckningsbok som dom flesta har där jag skriver trollformel från böckerns.
Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
23 jun, 2011 11:31 |
|
Grace
Elev |
Jag gjorde ockå en egen trollstav
Vi, jag och mina kompisar, ändrade också lite i historien.... Jag var Hermione och min bästa kompis var Lavender så de två blev bästisar i historien. En till tjej var inte med lika mycket men hon brukade spela Ginny och en kille brukade spela Malfoy. Konstigt nog ville ingen vara Harry. Vi uppfann också vår egen quidditch som vi spelade i matsalen med innebandyklubbor som kvastar. Kvicken fick dommaren gömma innen matchen började och alla andra var tvugna att blunda. Den brukade ligga i en vas eller under en sko... All people smile in the same language <3 23 jun, 2011 12:23 |
|
Borttagen
|
Jag gjorde en egen trollstav. Det är den enda jag har.
23 jun, 2011 12:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Grace: Vi uppfann också vår egen quidditch som vi spelade i matsalen med innebandyklubbor som kvastar. Kvicken fick dommaren gömma innen matchen började och alla andra var tvugna att blunda. Den brukade ligga i en vas eller under en sko... Haha! ganska lik den jag hade "uppfunnit" 23 jun, 2011 12:42 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gjorde en egen trollstav. Det är den enda jag har. jag har oxå gjort en egen trollstav el flera stycken. min bästa e gjord i ek och har en tjärna av .... ingenting. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Grace: Vi uppfann också vår egen quidditch som vi spelade i matsalen med innebandyklubbor som kvastar. Kvicken fick dommaren gömma innen matchen började och alla andra var tvugna att blunda. Den brukade ligga i en vas eller under en sko... Haha! ganska lik den jag hade "uppfunnit" typ "alla" har väl "uppfunnit" egen quidditch. på idrotten i min skola började vi att spela quidditch i nollan. sedan har vi forsatt med det . vi gjorde det för några veckor sedan i femman. jag brukade vara jagare 23 jun, 2011 16:49 |
|
Racelly
Elev |
Har en bok där jag skrev om Harry Potter-grejer, typ citat och Quidditchregler. Skrattar varje gång jag läser den
You don't have to call me sir, professor 23 jun, 2011 21:35 |
|
Katla
Elev |
MINA OCH Pixies TOARULLAR! Förklarar när jag är lite mer vaken, ehee...ÅH, VILKA MINNEN! ♥
♏︎ 23 jun, 2011 23:02 |
Forum > Harry Potter > Gamla HP-leksaker med många minnen?
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen