Hur gammal var du när du såg Harry ...
Forum > Harry Potter > Hur gammal var du när du såg Harry ...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
Skulle fylla sju när jag såg den på bio! :>
20 jun, 2011 15:07 |
|
Racelly
Elev |
Jag var typ 5-6, fast jag såg den på dubbat och jag hade inte läst boken, så jag ba: . . . "Wuut? ._." xD ah... Minnen..
You don't have to call me sir, professor 20 jun, 2011 15:09 |
|
Lupinfan
Elev |
20 jun, 2011 15:10 |
|
Savi
Elev |
antar 1an... eller ja... jo men typ. länge sen var det iaf :p kom väl ut i sverige 2001 om ja minns rätt
20 jun, 2011 15:16 |
|
KaraArtemis
Elev |
Den kom ut 2001 på bio, och då såg jag den med en vän, hennes pappa och min mamma. Så jag borde varit 7 eller 8, beroende på vilken månad den kom ut. Åh, minns att den gick på en biograf där jag bor som idag är rätt nedsatt, tyvärr
Historia magistra vitae 20 jun, 2011 15:22 |
|
Fang
Elev |
6 tror jag eller kanske 7.
20 jun, 2011 15:31 |
|
Abrakadabra
Elev |
Jag tror jag var runt 7 år...Jag älskade filmerna redan då men var för liten för att börja läsa böckerna XD
20 jun, 2011 17:13 |
|
Borttagen
|
Runt sju år, skulle jag tro. c: Eller åtta, jag är inte helt säker!
20 jun, 2011 17:59 |
|
TheBoggart
Elev |
Håller med föregående talare!
Kommer ihåg hur förväntansfull jag var efter att mamma hade läst de första böckerna för mig! ♥ Aaah, memories!
20 jun, 2011 18:03 |
|
Knizzlare
Elev |
20 jun, 2011 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen