Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Söndagsångest

Forum > Off Topic > Söndagsångest

1 2 3
Användare Inlägg
Cyachi
Elev

Avatar


Smuuli Tee Hm, jag måste ha missat något här. Vart är du någonstans? o:

8 maj, 2010 22:48

Smuuli Tee
Elev

Avatar


Skrivet av Cyachi:
Smuuli Tee Hm, jag måste ha missat något här. Vart är du någonstans? o:


Tallinn, Estland. Jag gör EVS (European volontary service) och jag är färdig med det om tre veckor...

but then again you were lost from the start

9 maj, 2010 01:09

Cyachi
Elev

Avatar


^Å, det låter kul! Dock är jag inte så insatt, du kanske har lust att berätta lite om det? )

9 maj, 2010 11:07

Smuuli Tee
Elev

Avatar


Man åker till ett annat land, oftast inom EU, i en tidsperiod som kan vara från någon månad till ett år och deltar i ett volontärprojekt. Projekten innebär ofta att arbeta med barn eller ungdomar, till exempel på en fritidsgård eller skola. Man beöver inte betala någonting själv.

Mitt projekt är att jobba på ett dagis i nio månader, så jag har varit här sen september

but then again you were lost from the start

9 maj, 2010 11:52

Cyachi
Elev

Avatar


Oh, det lät riktigt trevligt!

9 maj, 2010 12:02

Li
Biträdande rektor

Avatar


Nu har jag extreeeemt mycket söndagsångest bläbläblä har glömt bort hur alla sädesslagen ser ut.

without something there is no nothing

9 maj, 2010 12:03

dani
Elev

Avatar


Åhåhåh, jag hade ångets igår, men är hemma och sjuk idag iallafall...

10 maj, 2010 09:23

Cyachi
Elev

Avatar


Går bara två dagar den här veckan.
Alltså bara en kvar! ;D

10 maj, 2010 19:03

leumas
Elev

Avatar


jag får full panik på söndagar, jag blir nästan inlåst på söndagar *sanning*

11 maj, 2010 21:04

Salem
Lärare

Avatar


Torsdagen ger mig panik, för fredagar är hemska i skolan! Så på Torsdagar drygar jag ut dagarna genom att nörda något som tar lång tid! Sant!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

11 maj, 2010 21:07

1 2 3

Forum > Off Topic > Söndagsångest

Du får inte svara på den här tråden.