Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

LÄS DETTA!! :-)

Forum > Off Topic > LÄS DETTA!! :-)

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hejsansvejsan

Jag är Nessilini även känd som Nessi eller Agnes. Bosatt i den södra delen av detta fina land sverige. Musikfanatiker, drömmare och snart sjöman

10 maj, 2010 11:23

parkinson123
Elev

Avatar


Hej Jag heter Moa! är 13 år, bor i Degerfors strax utanför Karlskoga .
jag Nördar Harry Potter varje dag, läste första Harry Potter boken när jag var 9 och kunde inte sluta läsa böckerna
Love them!♥
tro mig att inte få något brev när man fyllde 11 var förkrossande!
utanför HP så älskar jag choklad, Djur och Naturen .

det var det mesta om mig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs11.favim.com%2Forig%2F160214%2Fandy-andy-biersack-andy-sixx-black-veil-brides-Favim.com-3994431.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages6.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F32600000%2FDraco-Malfoy-draco-malfoy-32632440-245-300.gif

10 maj, 2010 14:41

Cyachi
Elev

Avatar


Skrivet av dani:
Skrivet av Cyachi:
Hej (Hemlöse Harry?)! Nej, men du kanske inte vill kallas det. Har du något smeknamn?


Han heter Harmlöse Harry


Haha, så jobbigt att säga bara! xD

10 maj, 2010 19:05

dani
Elev

Avatar


Hahaha, okejdå xD jag fattar vad du menar. varför inte bara... harry?

12 maj, 2010 22:01

Cyachi
Elev

Avatar

+1


Tror vi får köra på det! xD (Y)

12 maj, 2010 22:09

tyri
Elev

Avatar


Tjenis jag antar att det var riktigt länge sen du var inne men jaa hej och välkommen ett år efter he he he he

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m8tdsaHxLY1r6fzhv.gif

10 okt, 2011 22:14

1 2

Forum > Off Topic > LÄS DETTA!! :-)

Du får inte svara på den här tråden.