LÄS DETTA!! :-)
Forum > Off Topic > LÄS DETTA!! :-)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hejsansvejsan
Jag är Nessilini även känd som Nessi eller Agnes. Bosatt i den södra delen av detta fina land sverige. Musikfanatiker, drömmare och snart sjöman 10 maj, 2010 11:23 |
|
parkinson123
Elev |
Hej
jag Nördar Harry Potter varje dag, läste första Harry Potter boken när jag var 9 och kunde inte sluta läsa böckerna Love them!♥ tro mig att inte få något brev när man fyllde 11 var förkrossande! utanför HP så älskar jag choklad, Djur och Naturen . det var det mesta om mig ![]()
10 maj, 2010 14:41 |
|
Cyachi
Elev |
Skrivet av dani: Skrivet av Cyachi: Hej (Hemlöse Harry?)! Nej, men du kanske inte vill kallas det. Har du något smeknamn? Han heter Harmlöse Harry Haha, så jobbigt att säga bara! xD 10 maj, 2010 19:05 |
|
dani
Elev |
Hahaha, okejdå xD jag fattar vad du menar. varför inte bara... harry?
12 maj, 2010 22:01 |
|
Cyachi
Elev |
Tror vi får köra på det! xD (Y)
12 maj, 2010 22:09 |
|
tyri
Elev |
Tjenis jag antar att det var riktigt länge sen du var inne men jaa hej och välkommen ett år efter he he he he
10 okt, 2011 22:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen