Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hej fålket

Forum > Off Topic > Hej fålket

1 2 3
Användare Inlägg
James hetfielD
Elev

Avatar


I knows that! jag råkar faktiskt vara Hanna/Lollan L som kände för att byta namn när det visade sig att hon kom i ett annat elevhem än tidigare vid sorteringen S hade ju inte hjärta att ändra svaren, inget annat hade varit sant ju!)
höhö höhö!
tyckte förövrigt det stog "jag har kalas för Vickan" och blev genast full av kalas-humör! Attans också att det inte var så :p

Suck it!! yeeeeeah.

6 maj, 2010 23:55

Fisk
Elev

Avatar


>___< Yaay, nu blir Mugglarportalen också fylld av Metallica-fans.

Mah bukkit! It holds ur luv. And mah fishies.

7 maj, 2010 00:22

Li
Biträdande rektor

Avatar


Min rosa text är snyggast
: ))))

without something there is no nothing

7 maj, 2010 07:16

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av James hetfielD:
I knows that! jag råkar faktiskt vara Hanna/Lollan L som kände för att byta namn när det visade sig att hon kom i ett annat elevhem än tidigare vid sorteringen S hade ju inte hjärta att ändra svaren, inget annat hade varit sant ju!)
höhö höhö!
tyckte förövrigt det stog "jag har kalas för Vickan" och blev genast full av kalas-humör! Attans också att det inte var så :p



JAG MISSTÄNKTE ATT DET VAR DU MEN KOLLADE INTE SÅ NOGA PÅ BILDEN!!!! Men ändå, alla vet inte kanske.


Jaaaa! Kalas för Vickan! Awesome. Det kör vi på.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

7 maj, 2010 19:20

James hetfielD
Elev

Avatar


Självklart Li!

Okej Vickan, brumbrum TUUT! kalas!

Fisk, jag förstår inte riktigt vad du är rädd för, vad är det som är hemskt och vad kan gå fel? Ska man inte vara glad i livet när man fortfarande lever det? ^^ inget agg här inte!

Suck it!! yeeeeeah.

7 maj, 2010 23:52

parkinson123
Elev

Avatar


HEJ

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs11.favim.com%2Forig%2F160214%2Fandy-andy-biersack-andy-sixx-black-veil-brides-Favim.com-3994431.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages6.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F32600000%2FDraco-Malfoy-draco-malfoy-32632440-245-300.gif

8 maj, 2010 13:24

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag sprider glädje på denna sida!

without something there is no nothing

8 maj, 2010 13:46

Leothil
Elev

Avatar


Oj hej! Dig har jag träffat. Du introducerade mig till sushi!

This is who I am: Escapist, paradise seeker. http://oneofthewilds.blogspot.com

8 maj, 2010 13:56

Borttagen

Avatar


Hej Lollan

8 maj, 2010 15:12

James hetfielD
Elev

Avatar


Hej Jimmy!
Hej sushi-Frida!
D

Suck it!! yeeeeeah.

9 maj, 2010 01:23

1 2 3

Forum > Off Topic > Hej fålket

Du får inte svara på den här tråden.