Framtiden/utopier
Forum > Off Topic > Framtiden/utopier
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fisk
Elev |
Skrivet av als: Mer avlägset (>100 år - Dödens/åldrandets avskaffande, antingen genom att processerna förstås bättre, eller genom »mind uploading« till nya kroppar/datorer. GLHF. Vad hade du tänkt skulle hända om människor aldrig dog? Mah bukkit! It holds ur luv. And mah fishies. 7 maj, 2010 00:29 |
|
ginny hanna weasley
Elev |
5 dec, 2011 17:10 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill inte fram i tiden ... , jag vill bak.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 dec, 2011 17:25 |
|
Katla
Elev |
^
^vad har vi sagt om att ta upp supermegagamla trådar? ajabaja. ♏︎ 5 dec, 2011 17:32 |
|
Solkatten
Elev |
Jag trodde inte denna var gammal? o.O Den låg nämligen på första/andra sida när jag såg den så jag tänkte inte på att den var så gammal :s
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 dec, 2011 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen