Colin Morgan
Forum > Off Topic > Colin Morgan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Han spelar jätte bra i tv.serien merlin. Jätte bra.
11 jun, 2011 21:27 |
|
Rowena
Elev |
Jag skrev ju på första inlägget ....
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 12 jun, 2011 11:05 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Hillevi Claw: Om jag bara får säga min mening som troget Merlin-fan, så tycker jag Bradley James är ännu snyggare än Colin. Colin är urläcker också, men Bradley är... Bradley! Om ni förstår hur jag menar xD Jag förstår vad du menar. Bradley är liksom... Gah, det finns inga ord. Och jag vill ha säsong 4, typ NU! BBC, ge mig, ge mig, ge mig. (Då kan ni väl skicka med Bradley och Colin i samma paket när ni ändå håller på?) ![]()
12 jun, 2011 21:37 |
|
Rowena
Elev |
Säsong 4 har de en vecka kvar att filma. 20-27 juni sen äre klart! Men det ska typ inte visas i England förrän 2012 :O Hoppas de tar i år iaf som vanligt .. Men svt är rätt så tröga på att visa säsong 3, men jag har redan sett den. 1 år senare än de visade den i England liksom.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 14 jun, 2011 11:32 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Rowena: Säsong 4 har de en vecka kvar att filma. 20-27 juni sen äre klart! Men det ska typ inte visas i England förrän 2012 :O Hoppas de tar i år iaf som vanligt .. Men svt är rätt så tröga på att visa säsong 3, men jag har redan sett den. 1 år senare än de visade den i England liksom. Jag har också sett säsong 3, i samma takt som den sändes i England, på internet. Jag har hört att de flyttade säsong fyra och att den ska komma i september i England. ![]()
14 jun, 2011 11:54 |
|
Rowena
Elev |
Säsong 4 började 1 oktober i England! Jag har sett alla avsnitt som kommit ut ^^ Avsnitt 8a idag ^^
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 19 nov, 2011 13:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen