[PRS] Adora & Moa G
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] Adora & Moa G
|
Borttagen
|
Kilijan svepte blicken över torget en gång till, och den här gången såg han något riktigt intressant.
Prinsessan Mary red igenom staden.
Han flinade och hoppade ner från taket.
8 feb, 2016 08:05
|
|
Borttagen
|
Mary log aningen blygt till svar och skakade på huvudet. Det stämde ju väl ändå inte. Efter att ha småpratat med dem en stund, fortsatte hon framåt. Många äldre personer orkade inte komma ut - men det hindrade dem inte från att öppna sina fönster och vinka till henne. Det här var bara en av anledningarna till varför Mary älskade byns befolkning, alla var så givmilda, glada och hjälpsamma. Hon satte sig tillslut ner vid den lilla stenmuren som omringade en enorm fontän. Hästen var populär bland småbarn och trots att de kände på svansen och kröp runt bland hovarna, brydde sig hingsten inte om dem.
8 feb, 2016 09:46
|
Du får inte svara på den här tråden.