PRS|| Barnhemmet|| Rasmus Potter & Hermone Puddlemere
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS|| Barnhemmet|| Rasmus Potter & Hermone Puddlemere
|
Borttagen
|
Nat-
Jag slog min hand i huvudet. Såklart, vi var lediga idag...!
"Träna en persika? Vadå?" frågade jag honom.
10 jan, 2016 10:53
|
|
Borttagen
|
Oogway:
Jag log.
Jag reste mig upp och tittade på henne. "Är du villig at träna en persika? Tror du att en persika kan besegra krig?" frågade jag och tittade allvarligt på henne.
10 jan, 2016 10:56
|
|
Borttagen
|
Nat
Jag log mot honom.
"Vad för persika?"
10 jan, 2016 11:00
|
|
Borttagen
|
Oogway:
"En vanlig persika såklart!" sade jag och skrattade
10 jan, 2016 16:38
|
|
Borttagen
|
Nat
Jag försökte behärska mig. Man fick inte slå sina bröder....
10 jan, 2016 16:40
|
|
Borttagen
|
Oogway:
"Tror du att en persika kan besegra något ont?" frågade jag och tittade på henne. Nat var arg.
10 jan, 2016 16:42
|
|
Borttagen
|
Nat
Jag drämde igen dörren till Oogway´s rum med en smäll. Sedan gick jag in på mitt rum och la mig i min säng under täcket.
10 jan, 2016 16:44
|
|
Borttagen
|
Oogway:
Jag gick till min käpp och tog den och gick ut haltande ut ur rummet och knackade på Nats rum. Jag gick in och tittade på kullen i sängen. "Nat, jag är ledsen! Vad gjorde jag?" frågade jag och stödde mig på min käpp.
10 jan, 2016 17:18
|
|
Borttagen
|
(Går han med käpp?)
Nat
"Bry dig inte om det!" skrek jag och en av personalen kom springandes.
10 jan, 2016 17:19
|
|
Borttagen
|
(Deras pappa gjrode så hans egna ben blivit svag)
Oogway:
Jag blev utburen ur rummet och kastades in på mitt rum. Jag la mig i sängen och började gråta.
10 jan, 2016 17:23
|
Du får inte svara på den här tråden.